برگزیده ها
 تاثیر موضع‌گیری هوشمند ظریف بر تحولات داخلی آمریکا

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: موضع وزیر امور خارجه درباره مذاکره با آمریکا بر تحولات داخلی آمریکا تاثیرگذار خواهد بود زیرا ترامپ را در مقابل دموکرات‌ها قرار می‌دهد.

مازندمجلس: علی مطهری با یادآوری اظهارات وزیر امور خارجه ایران درباره مذاکره با آمریکا و پاسخ ترامپ مبنی بر رد پیش‌شرط رفع تحریم‌ها برای مذاکره، گفت: پیشنهاد آقای ظریف به معنی تصمیم برای مذاکره با آمریکا نیست، خصوصاً امروز که ترامپ در واقع قاتل سردار سلیمانی و ابومهدی و یاران آنهاست.

وی افزود: این پیشنهاد بیشتر برای اثرگذاری در داخل آمریکا و اروپاست. در واقع این موضع وزیر خارجه که حدس می‌زنم تصمیم نظام است، ترامپ را در مقابل دموکرات‌ها قرار می‌دهد. دموکرات‌ها به رئیس‌جمهور خود گوشزد خواهند کرد که ایران مخالف تعامل و مذاکره نیست اما تو حاضر به مذاکره و حل و فصل مسائل با ایران نیستی.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما می‌دانیم که ترامپ حاضر به برداشتن تحریم‌ها نخواهد شد اما موضع‌گیری وزیر امور خارجه کشورمان در تحولات سیاسی آمریکا تاثیرگذار خواهد بود.

مطهری یادآور شد: به نظر می رسد سیاست ما باید دفع الوقت تا زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشد تا انتقاد دموکرات‌ها به ترامپ ادامه یابد و تا آنجا که ممکن است ترامپ در دور بعد پیروز انتخابات نشود.

تحولات-داخلی-آمریکا ظریف ترامپ مازندمجلس