برگزیده ها
اظهارات ظریف درباره مذاکره با آمریکا اقتدار کشورمان را خدشه‌دار کرد

نماینده ماهشهر در مجلس با انتقاد از اظهارات ظریف برای مذاکره با آمریکا گفت: این اظهارات اقتدار کشورمان را خدشه‌دار کرد.

مازندمجلس: علی گل‌مرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درباره مذاکره مجدد با آمریکا گفت:‌ جای تأسف دارد و شرم‌آور است که ظریف وزیر خارجه پیش از چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی بحث امکان مذاکره با آمریکا را مطرح می کند.

وی افزود: دولتمردان باید به خود آمده و فریب استکبار جهانی در پیشنهادات مختلف را نخورند زیرا فلسفه وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری و پیام ملت بزرگ ایران در مناسبت‌ها و در مراسم‌های مختلف تاکید بر استقامت و پایداری و ایستادگی است.

گلمرادی اظهار داشت: نباید دولتمردان فریب موضوعات مغالطه‌آمیز مذاکره با آمریکا را بخورند.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث مذاکره با آمریکا از سوی دولتمردان فرار به جلو به منظور عدم پاسخگویی به اعتراضات مردم کشورمان در امورات اقتصادی، معیشتی و تورم است.

گل‌مرادی گفت:‌ وقتی ترامپ در پاسخ به التماس ظریف برای مذاکره با آمریکا جواب منفی می‌دهد معانی و مفاهیم خاصی دارد که یعنی رئیس جمهور آمریکا به اعتبارات ملت بزرگ ایران بی‌توجه است.

وی تأکید کرد: اظهارات ظریف مبنی بر مذاکره مجدد با آمریکا اقتدار کشورمان را خدشه‌دار کرده و به جمهوری اسلامی ضربه می‌زند و نمی‌دانم چه زمانی دولتمردان به خود آمده و خود را تابع ضوابط و ارزش‌های حاکم بر نظام می‌دانند.

گل‌مرادی گفت: استقبال پرشوری که هنگام بدرقه پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت و حضور پرشکوه مردم تهران به امامت ولی امر مسلمین این پیام را به دنیا مخابره کرد که ما علی‌رغم داشتن مسائل و مشکلات از جانب مسئولان اجرایی گرفتار آن هستیم اما همچنان به بنیادها، بنیان‌ها و اصول و راهبردهای نظام ایمان راسخ داشته و پایبند هستیم و عقب‌نشینی نخواهیم کرد و قطعاً دشمن از این موضوع نا امید است. لذا دشمن تلاش می‌کند با استفاده از عوامل داخلی به کشورمان ضربه بزند.

وی افزود: ظریف باید همگام با سیاست‌های کلان و منویات مقام معظم رهبری و براساس خرد و نظر جمعی حرکت کرده و تک‌تازی و خودمحوری نکند. چرا که اختیارات آنها امانتی است از سوی مردم، نظام و انقلاب است.

ظریف نماینده-ماهشهر مازندمجلس