برگزیده ها
تابش: تنوع جریانات سیاسی حاضر در انتخابات مجلس، عامل محرک مشارکت است

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تنوع جریانات سیاسی حاضر در رقابت‌های انتخاباتی مجلس را عامل محرک افزایش مشارکت در این انتخابات دانست.

مازندمجلس: محمدرضا تابش در ارزیابی از وضعیت رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم یادآور شد: با توجه به شرایط پیش آمده و اوضاع و احوالی که کشور در آن قرار گرفته و یأس و ناامیدی که بر طبقات و گروه‌های مختلف مستولی شده خیلی نمی‌توان تنوع کاندیداها را حتی بین گروه‌ها، اقشار و اصناف مختلف داشت و این مشارکت را با چالش مواجه می‌کند.

وی افزود: برای افزایش مشارکت در انتخابات یک مرحله مربوط به قبل از انتخابات و وجود روحیه امیدواری در ملت است که افرادی خود را کاندیدا کنند و در انتخابات مشارکت داشته باشند و عامل دیگری که در حال حاضر می‌تواند تحرک بخش باشد این است که مردم احساس کنند تنوع کاندیداها از طیف‌ها و جریانات سیاسی مختلف وجود دارد و می‌توانند دست به انتخاب بزنند.

نماینده مردم اردکان در مجلس درباره پیش‌بینی خود از ترکیب مجلس آینده گفت: مجلس یازدهم قطعا مجلس یک دستی نخواهد بود ولی می‌شود گفت که اکثریت خیلی کثیری از اصولگرایان و اقلیت خیلی محدودی از اصلاح‌طلبان در آن حضور خواهند داشت.

تنوع-جریانات-سیاسی -انتخابات-مجلس مازندمجلس