برگزیده ها
اوایل اسفند؛ دور جدید بازدید نمایندگان مجلس از تأسیسات هسته‌ای

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از آغاز دور جدید بازدید اعضای این کمیسیون از تأسیسات هسته‌ای از اوایل اسفند خبر داد.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از آغاز دور جدید بازدید اعضای این کمیسیون از تأسیسات هسته‌ای خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است دور جدید بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از تأسیسات هسته‌ای کشور از اوایل اسفند و پس از انتخابات مجلس آغاز شود.

وی اضافه کرد: باتوجه به بدعهدی آمریکا و خروج یک‌جانبه این کشور از توافق‌نامه برجام، تصور کردند کارشکنی‌هایی در روند پیشبرد و پیشرفت فعالیت‌های هسته‌ای ایران صورت می‌گیرد، اما طبق بازدیدهای قبلی و اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، روند رو به پیشرفت در این حوزه همچنان ادامه دارد و کارشکنی‌های دشمنان تأثیری در آن نداشته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: قرار است در دور جدید بازدیدهایی که از تأسیسات هسته‌ای کشور خواهیم داشت، روند کاهش تعهدات هسته‌ای پس از خروج آمریکا از برجام مورد بررسی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام ذوالنور در پایان با بیان اینکه بازدید از تأسیسات هسته‌ای نطنز، فردو و آب سنگین اراک و همین طور نیروگاه اتمی بوشهر در دستورکار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار دارد، خاطرنشان کرد: قرار است گزارش کاملی از مجموعه این بازدیدها پیش از پایان دوره دهم مجلس به هیئت‌رئیسه پارلمان ارائه دهیم.

-تأسیسات-هسته‌ای بازدید-از-تاسیسات-هسته-ای مازندمجلس