برگزیده ها
بیش فعالی یوسف‌نژاد در تشکیل جلسات خانگی/ مردمی که ناراضی می‌آیند و راضی می‌روند/ آیا یوسف‌نژاد مهره مار دارد؟

اختصاصی مازندمجلس: در حالی که پیش از این پیش‌بینی می‌شد دیگر کاندیدای میاندورود پیشتاز انتخابات باشد اما حضور یوسف‌نژاد معادلات انتخابات را بهم ریخت از سویی هوادارانی که پیش از این به کمپین سایر کاندیدا پیوستند به جمع حامیان نامزد دیرینه خود بازگشتند.

اختصاصی مازندمجلس:تنها چند روز از حضور جدی یوسف‌نژاد در انتخابات ساری نگذشته است که جلسات خانگی و صنفی خود را آغاز کرده است.

جلساتی که در هفته گذشته از ۶ صبح در دودانگه با برخی از کارگران شروع می‌شود و تا پاسی از شب در سورک به پایان می‌رسد.

در حالی که پیش از این پیش‌بینی می‌شد دیگر کاندیدای میاندورود پیشتاز انتخابات باشد اما حضور یوسف‌نژاد معادلات انتخابات را بهم ریخت از سویی هوادارانی که پیش از این به کمپین سایر کاندیدا پیوستند به جمع حامیان نامزد دیرینه خود بازگشتند و از سویی دیگر شهروندانی که ناراضی از یوسف‌نژاد بودند، راضی از جلسات برمی‌گردند؟

اما راز این توان سحرآمیز یوسف‌نژاد در نرم کردن منتقدین و در نهایت جذب آنها در چیست؟

برخی شخصیت سرد یوسف‌نژاد را با پوتین رئیس جمهور روسیه مقایسه می‌کنند و عدم ارتباط صمیمی و نداشتن رفتارهای عوام پسندانه او را ناشی از جبلی و شخصیت او می‌دانند و معتقدند نباید از او خورده گرفت.

با این همه او چگونه می‌تواند مراجعین ناراضی خود را راضی بدرقه کند؟

شاید یکی از علت‌های راضی شدن مردم از توضیحات یوسف نژاد به علت نداشتن حواشی مالی و .. او باشد حواشی‌ای که برخی را از لب تیغ ردصلاحیت‌ها گذراند درواقع دعوای برخی از شهروندان با یوسف‌نژاد دعوا برای رسیدن از ۱۸ تا ۲۰ هست نه قبولی و مردوی در واقع مردم او را به عنوان نماینده سالم، منضبط، متعهد و عاشق به کار نمایندگی پذیرفتند و همین مسئله مزیت اصلی او شده است.

یوسف‌نژاد نیز با اعتماد به نفس بالا در جلسات از عملکرد خود دفاع می‌کند و می‌گوید اگر می‌خواهید نماینده‌ای ملی داشته باشید توقع شرکت در مراسم ختم از من نداشته باشید او حتی عدم دخالتش در عزل و نصب مدیران را نقطه قوت خود می‌داند و با اینکه از چینش برخی مدیران به لحاظ انتخاباتی متضرر می‌بود اما حاضر به دخالت در عزل و نصب‌ها نمی‌شد.

همین بیان واقعیت‌ها و صحبت‌های از دل برآمده سبب شد جلسات خانگی او امروز شنوندگان زیادی داشته باشد برخی حتی جلسات خانگی یوسف‌نژاد را به یک کلاس درس پیرامون جایگاه مجلس تشبیه می‌کنند و معتقدند بر اندوخته اطلاعاتی آنها اضافه می‌شود.

علی-اصغر-یوسف-نژاد نماینده-مردم-ساری-و-میاندرود-در-مجلس مازندمجلس