برگزیده ها
 مسئولین مرد از بانوان شایسته حمایت کنند

اختصاصی مازندمجلس: داداشی گفت: معتقدم خود باوری و مشارکت در تشکل ها، عمده ترین راه حل حضور پررنگ تر بانوان در تمامی عرصه ها است.

اختصاصی مازندمجلس: هدی نتاج: مائده داداشی، عضو علی البدل شورای شهر قائم شهر در گفتگو با خبرنگار مازندمجلس اظهار داشت: معتقدم خود باوری و مشارکت در تشکل ها، عمده ترین راه حل حضور پررنگ تر بانوان در تمامی عرصه ها است.

وی تصریح کرد: خودشناسی، شناخت مهارت ها و اعتماد به خویش باید در بانوان ایرانی تقویت شود در واقع این موضوع  شرط لازم برای حضور زنان در جامعه است اما کافی نیست.

داداشی بیان کرد: متاسفانه تشکل ها در ایران آنطور که باید فعالیت نمی کنند و حضور کمرنگ بانوان در آنها علی الخصوص در شهرهای کوچک تر بیشتر به چشم می خورد.

عضو علی البدل شورای شهر قائمشهر افزود: تشکل در توانمند سازی و خودشناسی نقش بسزایی داشته و فرهنگ مشارکت منسجم و اتحاد را فراگیر می کنند.گرچه نهضت مردمی جوانگرایی مدتی ست در سطح ملی و شهرستان ها به ویژه در قائم شهر فعال شده اند اما بدیهی ست که این گونه تشکیلات را باید افزایش دهیم.

نگاه جنسیتی مانع بزرگ حضور زنان در جامعه

داداشی خاطر نشان کرد: حمایت همه جانبه ی مردان مسئول از بانوان شایسته در تمامی عرصه ها به ویژه انتخابات, نقش بسزایی در الگو سازی و حضور پررنگ تر زنان داشته و دارد, در واقع توقع و خواست زنان سرزمین ما این است که نگاه جنسیتی در انتصابات, انتخابات و ... ریشه کن شود و معیار انتخاب, شایستگی و توانمندی افراد باشد.

مادرانگی زنان را به جامعه انتقال دهیم

وی تاکید کرد: نقش آفرینی بانوان در عرصه های گوناگون سیاسی-اجتماعی و اقتصادی بیانگر درجه توسعه یافتگی و اثبات توانمندی بانوان بوده و بهتر است برای افزایش حضور زنان همانگونه که اسلام به نقش مادران و زنان در جامعه بعنوان پرورش دهنده آینده سازان کشور تاکید داشته, حاکمیت و دولتمردان نیز  در این مسیر حساس پشتیبان و حامی زنان در عرصه های مختلف باشند.

عضو علی البدل شورای شهر قائم شهر با بیان اینکه نگاه جنسیتی مانع بزرگ حضور زنان در جامعه است، گفت: این نگاه جنسیتی اغلب درون خانواده ها که مهم ترین صحنه بروز و ظهور زنان در جامعه است, دیده و در عرصه های گوناگون بسط می یابد؛ که با انسجام و اتحاد و گسترش فرهنگ مشارکت زنان می توان این موانع رو از پیش رو برداشت.

زنان انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی مجلس-یازدهم -زنان-توانمند مازندمجلس