برگزیده ها
مردم صندلی‌های سبز مجلس را به دست افراد کارآمد و انقلابی بسپارند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: مردم با بصیرت و شناخت، صندلی های سبز مجلس را به دست افراد کارآمد بسپارند.

مازندمجلس: بشیر خالقی در خصوص سخنان رهبر معظم انقلاب در راستای تشکیل مجلس قوی از سوی مردم، گفت: همه آحاد جامعه با هر نظر سیاسی باید نسبت به آینده این مرز و بوم احساس مسئولیت داشته باشند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طبق سخنان رهبر کبیر انقلاب، مجلس عصاره همه فضائل ملت است، اظهارکرد: بنابراین مردم باید بدانند اگر مجلس قوی شکل نمی گیرد، نتیجه دقت نکردن در انتخاب افراد اصلح و انقلابی است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید با بصیرت و شناخت، صندلی های سبز مجلس را به دست افراد کارآمد بسپارند، ادامه داد: در این میان نمایندگان مجلس یازدهم نیز نباید فراموش کنند رای هر فرد مصداق حق الناس است و باید قدر آن را بدانند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه نظام اسلامی همواره بر نظر و آراء مردم تکیه کرده است، تصریح کرد: بر این اساس مشاهده می شود که مردم با آراء و نظر مستقیم اقدام به انتخاب رییس جمهور، نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر می کنند که مصداق مردم سالاری دینی نیز محسوب می شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات آتی قوه مقننه، خاطرنشان کرد: همگان باید بدانند وقتی میزان مشارکت در انتخابات افزایش یابد، بدون تردید همدلی و انسجام برای حل مشکلات داخلی نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را دو آزمون بزرگ ملت ایران خواندند و با تبیین خصوصیات نامزدهای شایسته مجلس، حضور پرشور و آگاهانه همه مردم در انتخابات ۲ اسفند را در حل مشکلات داخلی و بین المللی مؤثر برشمردند و تأکید کردند: هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان بار دیگر به منصه ظهور برسد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای انتخابات را از بُعد کلی، اساسی ترین مسئله کشور دانستند و افزودند: اقتصاد، فرهنگ، پیشرفت علمی و مسائلی از این قبیل بسیار مهم است اما اساس همه این مسائل انتخابات است چرا که اگر انتخابی عمومی، قوی و درست انجام شود، همه مشکلات به‌تدریج حل خواهد شد.

صندلی‌های-سبز-مجلس مجلس-یازدهم مازندمجلس