برگزیده ها
 رییس دفتر رییس جمهور: اولویت اول ما سفره مردم است

رییس دفتر رییس جمهور گفت: موضوع بسیار مهم برای ما در مورد تمامی محصولاتی است که با زندگی ضروری مردم همراه است و در نهایت اولویت اول ما سفره مردم خواهد بود.

مازندمجلس: محمود واعظی در حاشیه افتتاح بزرگ‌ترین سورتینگ برنج مازندران در مرکز بین المللی تجارت برنج ایران در آمل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوع بسیار مهم برای ما در مورد تمامی محصولاتی است که با زندگی ضروری مردم همراه است، اظهار کرد: اولویت اول ما سفره مردم است و باید محصولات کشاورزی و برنج را با قیمت ارزان برای مردم در کشور فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: با ارزان کردن محصولات کشاورزی و برنج برای مردم می‌توان هم در داخل کشور صادرات داشته باشیم و هم مازاد آن به خارج از کشور ارسال شود.

رییس دفتر رییس جمهور خاطرنشان کرد: باید زنجیره‌ای در تولیدات کشاورزی درست شود چراکه نمی‌توان دید کشاورزان این همه تولید داشته باشند اما نتوانند از تولید خود حداکثر استفاده را کنند و همه ارزش افزوده نصیب دلالان شود.

واعظی ادامه داد: با امکاناتی که هم در داخل و هم در خارج از کشور فراهم شده است، کشاورزان می‌توانند هم توزیع و هم صادرات به استان‌های دیگر و خارج از کشور داشته و ارزش افزوده فعالیت نصیب خودشان در شهرستان‌ها و استان مازندران شود.

وی گفت: اعتقاد دولت بر این است که باید حامی بخش خصوصی باشد مانند همه کار آفرینانی که فعالیت کرده و یک تولید را اضافه می‌کنند از جمله کشاورزان و دوم کسانی که باعث می‌شوند تولید صادرات محصولات ما به خارج از کشور رقم بخورد.

رییس دفتر رییس جمهور یادآور شد: باید امکانات لازم را در داخل و خارج از کشور برای کارآفرینان و کشاورزان در بخش‌های تولیدی فراهم کنیم.

-رییس-دفتر-رییس-جمهور افتتاح-بزرگ‌ترین-سورتینگ-برنج-مازندران مازندمجلس