برگزیده ها
 نامزدهای ۴ حوزه نهایی شدند/ اصولگرایان مازندران فقط یک لیست خواهند داد/ به زودی کاندیداهای هر حوزه را اعلام می‌کنیم

اختصاصی مازندمجلس: رضازاده با بیان اینکه شاخص‌های انتخاب گزینه‌های نهایی جریان نیروهای انقلاب مشخص و واضح است، گفت: ویژگی‌هایی چون مومن بودن، تخصص داشتن، انقلابی بودن، سلامت مالی و اقتصادی داشتن، کارآمد بودن، سوابق پاک و درخشان داشتن و ... که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود، مطرح کردند یا به آن‌ها اشاره داشتند، از مهمترین شاخص‌های انتخاب نامزدهای نیروهای انقلاب است که با نمره دهی به تلفیق همه این موارد حاصل می‌شود.

اختصاصی مازندمجلسمجید ساجدی فر: شکرالله رضازاده در گفت‌وگو با مازندمجلس با بیان اینکه شاخص‌های انتخاب گزینه‌های نهایی جریان نیروهای انقلاب مشخص و واضح است، گفت: ویژگی‌هایی چون مومن بودن، تخصص داشتن، انقلابی بودن، سلامت مالی و اقتصادی داشتن، کارآمد بودن، سوابق پاک و درخشان داشتن و ... که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود، مطرح کردند یا به آن‌ها اشاره داشتند، از مهمترین شاخص‌های انتخاب نامزدهای نیروهای انقلاب است که با نمره دهی به تلفیق همه این موارد حاصل می‌شود.

وی درباره نحوه انتخاب کاندیداهای نیروهای انقلاب، بیان کرد: دفاتر ما در شهرستان‌ها بر اساس فهرست نامزدهای ثبت نامی یا تایید صلاحیت شده‌ی هر حوزه و قراردادن آن‌ها در جدول شاخص‌ها، نامزدهایی که بیشترین نمره یا قرابت را دارا بودند، انتخاب و در صورت تمایل آن‌ها به همکاری با جریان نیروهای انقلاب، در نهایت سه برابر ظرفیت کرسی هر حوزه را به استان معرفی کرده تا پس از فرایند نظرسنجی، گزینه‌های نهایی انتخاب و اعلام شوند.

رضازاده با بیان اینکه فرایند نظرسنجی به دور از سلائق شخصی و گروهی، بلکه کاملا علمی و منطقی و بر اساس یک جامعه آماری مشخص از لحاظ تعداد، سن، جنس و تحصیلات و... بسیار نزدیک به شیوه برگزاری انتخابات است، افزود: گزینه یا گزینه‌های نهایی هر حوزه پس از انجام مراحل ذکر شده انتخاب و در لیستی واحد معرفی خواهند شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران، با اعلام اینکه جریان اصولگرا در همه حوزه‌های مازندران، فقط یک لیست ارائه خواهد داد، گفت: بر اساس توافقات انجام شده، همه احزاب و تشکل‌های اصولگرایی استان که عضو شورای ائتلاف هستند، نیز از آن پیروی خواهند کرد و حواشی پیرامون ارائه لیست‌های جداگانه در مازندران از سوی احزاب اصولگرا، صحت ندارد.

وی با اشاره به تعدد نامزدهای مطرح اصولگرا در برخی حوزه.های انتخابیه مازندران و بروز برخی مسائل، اظهار کرد: شورای نگهبان در مرحله احراز صلاحیت‌ها طبق معمول اصلاح‌طلبان را به نوعی به وحدت رسانده و آن‌ها در اکثر حوزه‌ها یک یا دو نامزد مطرح دارند و از این رو کمتر با مساله تعدد نامزدها مواجه هستند، اما اصولگرایان با تعدد کاندیداها، معمولا دچار بحث‌های درون خانوادگی می‌شوند که این موضوع تا حدودی طبیعی است و در برخی حوزه‌هایی که احساس شود، نمی‌توانیم پیروز شویم یا کاندیدای ما توانایی تصاحب کرسی مجلس را ندارد، نگرانی‌هایی وجود دارد که البته ما سعی کردیم تا این لحظه هوشمندانه عمل کنیم و این نگرانی.ها را مرتفع سازیم. خصوصا اینکه جریان رقیب در یکی دو حوزه از تهران، کاندیدا آورده و ممکن است این موضوع دردسرهای انتخاباتی ایجاد کند، چرا که هر طیف سیاسی به دنبال این است که میوه خود را بچیند و پیروز میدان باشد. با این همه، پیگیریم که اتفاقاتی خوب برای جریان نیروهای انقلاب رقم بخورد.

رضازاده تصریح کرد: تعدد نامزدهای اصولگرا در یکی از حوزه‌های بزرگ مازندران، مقداری آسیب رسان است و اگر دیر بنجبیم ممکن است تبدیل به معضل شود. از اینرو امروز جلسه‌ای برای سر و سامان دادن به این حوزه برگزار می‌کنیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران، با بیان ایکنه در چهار حوزه از جمله مرکز استان به جمع‌بندی نهایی رسیدیم، گفت: احتمالا امروز یا فردا، نام آن‌ها رسانه‌ای شود.

وی در پایان، ضمن دعوت از همه مردم برای حضور یکپارچه در پای صندوق های رای، بیان کرد: بر خلاف ادعا برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه جریان انقلاب از مشارکت پایین مردم استقبال می‌کند، ما خواهان مشارکت گسترده مردم هستیم و از دوستان اصلاح‌طلب می‌خواهیم این دروغ خود را اصلاح کنند.

دبیر-شورای-ائتلاف-نیروهای-انقلاب-مازندران انتخابات-مجلس مازندمجلس