برگزیده ها
نقشه تحریم انتخابات نقش بر آب می‌شود/ دوم اسفند مردم شعور سیاسی خود را به نمایش می‌گذارند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «مردم در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری خواهند داشت»، گفت: هیچ‌گونه تحریمی در انتخابات ایجاد نخواهد شد و توطئه دشمنان نقش برآب خواهد شد.

مازندمجلس: علی کُرد با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی گفت: با آنچه در این سال‌ها از عقلانیت و بصیرت مردم شاهد بودیم به راحتی متوجه خواهیم شد که این مردم هرگز انتخابات را تحریم نخواهند کرد. و برخلاف آنچه در خبرگزاری‌های ضد انقلاب بیان می‌شود هیچ‌گونه تحریمی را در هیچ نقطه‌ای از سوی هیچ طیفی شاهد نخواهیم بود و مشارکت ملت ایران در این انتخابات پس از این همه تهدید و تحریم و پس از شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی و پس از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر مطهر وی بیشتر از گذشته هم خواهد بود.

نماینده مردم خاش در مجلس ادامه داد: ملت ایران به سربلندی و به اقتدار کشور و نظام فکر می‌کنند و به تبلیغ معاندین و دشمنان اهمیتی نمی‌دهند. قطعا این بار مشارکت خیلی بالا خواهد بود و هیچ‌گونه تحریمی رخ نخواهد داد. پس به یاوه‌گویان و دشمنان ملت می‌گویم اگر چنین ترفندی را درباره تحریم انتخابات در ذهن خود دارند ناکام خواهند بود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره عواقبی که تحریم انتخابات می‌تواند برای مردم و کشور به دنبال داشته باشد، اظهار کرد: هرگونه تحریم انتخابات سوژه‌ای برای دشمن خواهد بود این سوژه برای آنها به این معناست که مردم ایران به سرنوشت خود اعتنایی نمی‌کنند. پس باید توجه کنیم اقتدار و قدرت ما همان حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی تاکید کرد: انتخابات در کشور ما یک دموکراسی کاملا انقلابی، مردم‌سالارانه و انتخاباتی آزاد است. در انتخابات مردم کاندیداهای مورد نظر خود را به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند کسانی که شایعاتی را درباره تحریم انتخابات مطرح می‌کنند بدانند که ملت ایران به دموکراسی صحیح نه آن دموکراسی غربی پی برده‌اند و در روز دوم اسفندماه امسال دموکراسی انقلابی و شعور سیاسی خود را به نمایش می‌گذارند.

کُرد در پایان اضافه کرد: ما به آنهایی که از تحریم انتخابات سخن می‌گویند توصیه می‌کنیم به جوش و خروش ملت ایران باز گردند و برخلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری و اراده ملت حرکت نکنند چرا که خود را ضایع می‌کنند. مردم به هر فرد و هر گرایشی که می‌خواهند رای بدهند، اما توجه کنند که حضور در صحنه لازم است. با توطئه‌هایی که دشمنان در این سال‌ها علیه ما ایجاد کردند مردم در این روز بزرگ با حضور حداکثری خود نمایش پرشکوه دیگری را نشان می‌دهند تا بار دیگر دشمنان و سیاه‌دلان به زمین خورده و توطئه آنها نقش برآب شود.

تحریم-انتخابات شعور-سیاسی مازندمجلس