برگزیده ها
پیش‌بینی یک نماینده مجلس از حضور مردم در انتخابات

نماینده دماوند در مجلس گفت: قطعا دو جناح سیاسی می‌توانند با روش‌های مختلف مردم را به پای صندوق‌های رای بیاورند و انتخابات پرشوری را در تراز انقلاب اسلامی برگزار کنیم.

مازندمجلس: قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات 2 اسفند، گفت: به نظر می‌رسد با توجه به اتفاقاتی که در کشور رخ داده شاهد حضور 50 درصدی مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی با بیان اینکه در کلانشرها نوعی یخ‌زدگی حضور مردم در پای صندوق‌های رای را شاهد هستیم، ادامه داد: البته با اعلام اسامی نهایی تأیید صلاحیت شدگان ممکن است مشارکت در انتخابات بیش از 50 درصد باشد البته در شهرهای کوچک و روستاها به نظر می‌رسد مشارکت در حد بالایی صورت گیرد.

نماینده مردم دماوند در مجلس با بیان اینکه یکی از عواملی که می‌توانست در کلان‌شهرها میزان مشارکت را بالا ببرد، حضور ژنرال‌های دو جناح سیاسی(اصولگرایان و اصلاح‌طلبان) در انتخابات بود، افزود: برخی از این ژنرال‌ها یا خودشان ثبت‌نام نکرده‌اند یا رد صلاحیت شده‌اند که قطعاًً در روند مشارکت تاثیرگذار است.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: اگر در چند روز آینده توازنی در ارائه لیست‌ها از سوی جناح‌های سیاسی برقرار شود و این جناح‌ها به صورت آشکار مواضع خود در انتخابات را اعلام کنند می‌توان امیدوار به حضور حداکثری مردم در انتخابات بود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه جناح‌های سیاسی می‌توانند با ارائه لیست‌های انتخاباتی مناسب به پرشورتر کردن انتخابات کمک کنند، عنوان کرد: قطعاًً دو جناح سیاسی و احزاب شناسنامه‌دار می‌توانند با روش‌های مختلف مردم را به پای صندوق‌های رای بیاورند و انتخابات پرشوری را در تراز انقلاب اسلامی برگزار کنیم.

جناح-سیاسی صندوق‌های-رای مازندمجلس