برگزیده ها
 تاریخ مازندران نماینده‌ای در هیئت رئیسه به خود ندیده است/ یوسف‌نژاد می‌تواند رئیس مجلس شود

اختصاصی مازندمجلس: عضو شورای شهر ساری گفت: تاریخ استان مازندران نماینده‌ای در هیئت رئیسه به خود ندیده بود که به اعتقاد من با توجه به ظرفیت‌هایی که آقای یوسف‌نژاد دارند حتی حد و اندازه‌ی رئیس قوه شدن را نیز دارد.

اختصاصی مازندمجلس: هدی نتاج: مسعود مدینه، عضو شورای شهر ساری در گفت‌وگو با مازندمجلس اظهار داشت: آقای یوسف‌نژاد از قشر فرهیخته با عیار بالا هستند، متاسفانه در سال‌های اخیر تعداد افراد با مدارک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکترای غیر مرغوب در کشور افزایش یافت اما آقای یوسف‌نژاد به عنوان فردی که در دانشگاه معتبر علم و صنعت فارغ التحصیل شده‌اند، همچنان افتخار آفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کشور ما از خلا حضور مهندسین در حوزه‌های تصمیم‌سازی در رنج است که وجود افرادی چون یوسف‌نژاد در پارلمان با تلفیقی از مهندسی و مدیریت توانست این فهم را به وجود آورد که می‌توان با دیدگاه متفاوتی در حل مشکلات به موضوعات نگریست. اتفاقا نیاز است که در چند فصل افراد با دید مدیریتی به منظور اخذ تصمیم‌های درست وارد مجلس شوند.

مدینه ادامه داد: یوسف نژاد از جمله مسئولانی است که مدارج دانشگاهی و مدیریتی را یکی پس از دیگری به درستی انجام داده‌اند، در جوانی به عنوان شهردار، فرماندار، معاون وزیر اقتصاد و در حال حاضر نماینده مجلس همچنان برای از میان برداشته شدن مشکلات و ارایه طرح و برنامه‌های اثرگذار فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: کسی که در طول دوران خدمت در مجلس شورای اسلامی بتواند با توجه به گرایش‌های سیاسی مختلف تعداد آرا را با دستان خالی هم جهت با خود کند، بسیار ارزشمند است همچنین تاریخ استان مازندران نماینده‌ای در هیئت رئیسه به خود ندیده بود که به اعتقاد من با توجه به ظرفیت‌هایی که آقای یوسف‌نژاد دارند حتی حد و اندازه‌ی رئیس قوه شدن را نیز دارد.

عضو شورای شهر ساری بیان کرد: با اطمینان می‌گویم که در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آقای یوسف نژاد با توجه به عملکرد مثبتشان رای می‌آورند چرا که خود را در جایگاه‌های مختلف به درستی نشان داده اند، در حالی که در بسیاری از مواقع افراد در سمت‌های مختلف درگیر رانت و .. می‌شوند اما خدارا شاکریم که نماینده شهر ما خود را از این مسیر جدا کرده و فرد امانت داری بوده‌اند.

مدینه خاطر نشان کرد: همین که مردم بتوانند نماینده‌ی پاکدست را شناسایی و انتخاب کنند به اعتقاد من نصف مسیر را طی کرده‌اند که فارغ از نتیجه‌ی انتخابات، افرادی که در این دوره از حوزه‌ی انتخابیه‌ی ساری کاندیداهای مجلس شده‌اند، عموما اصلح هستند، خوشحالیم که قرار است افراد سالمی به عنوان نمایندگان شهر ما در مجلس حضور داشته باشند.

عضو شورای شهر ساری ادامه داد: با وجود اینکه در هر کشور جوانان همیشه کار را پیش برده‌اند اما به اعتقاد بنده در نهادهای تصمیم‌ساز باید افراد باتجربه وارد شوند تا در بهبود شرایط کشور موثر باشند افرادی چون یوسف‌نژاد که تجربه‌ی بالای مدیریتی دارند و نظام و مردم برای آنها هزینه داده‌اند، می‌توانند با ایده‌های پخته و تجربه‌های چندین ساله در این راه موفق تر عمل کنند.

مدینه تصریح کرد: ما باید برای حل مشکلات مردم نگاه جهادی و پیگیری به موضوعات داشته باشیم که آقای یوسف‌نژاد در تمام دوره‌ی خدمت خود این نگاه را عملا اثبات کرده به طوری‌که بالای ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار قانونی توسط این مقام مسئول اعلام وصول شده و خواهد شد.

وی تاکید کرد: افراد متعهد، باتجربه، با دید و نگاه فنی و علمی به مسائل و مسئولیت پذیر می‌توانند درست‌ترین انتخاب باشند کمااینکه تمامی این خصوصیات در آقای یوسف‌نژاد چه در بحث عملکردی او و چه به عنوان منظم‌ترین نماینده مجلس در حضور و غیاب‌ها وجود دارد بنابراین آزموده را آزمودن خطاست.

علی-اصغر-یوسف-نژاد مجلس-یازدهم انتخابات مازندمجلس