برگزیده ها
نماینده تبریز: نمایندگان منتخب مردم باید طرفدار پابرهنگان جامعه باشند

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن اینکه کارامدی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را مستلزم درک عمیق و صحیح از شرایط کشور عنوان کرد، گفت: نمایندگان منتخب مردم باید طرفدار پابرهنگان جامعه باشند.

مازندمجلس: محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره‌ شاخص‌های انتخاب درست و خصوصیات یک نماینده منتخب اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان شرایطی را که کاندیداهای انتخابات باید دارا باشند، مورد اشاره قرار دادند، این شاخصه‌ها پیشتر هم از سوی خود ایشان و قبلتر از آن نیز از سوی حضرت امام خمینی(ره)تبیین شده بود.

نماینده تبریز افزود: نماینده مجلس و کاندیداهای انتخابات باید طرفدار قشر ضعیف جامعه و قشر پابرهنگان جامعه باشند، همان قشری که حضرت امام بر آن تاکید داشتند، نمایندگان منتخب مردم باید در عین حال چنان شجاعتی داشته باشند که در مقابل جریانات سیاسی و اقتصادی که با هدف تاثیرگذاری بر تصمیمات اعمال سلیقه می‌کنند، ایستادگی کرده و تحمل کنند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: نماینده مردم باید بر آرمان ها و ارزش ها ایستادگی کند، وی باید به انتظارات و آرمان های مردم وفادار باشد، مردم توقع دارند که نمایندگان پس از ورود به مجلس به انتظارات مردم پاسخ دهند و خدایی نکرده به انتظارات آن ها خیانت نکنند.

سعیدی عنوان کرد: نماینده مجلس باید برای اتخاذ تصمیمات صحیح و کارآمد تحلیل و درکی عمیق را از شرایط کشور دارا باشد؛ چرا که تحلیل و درک درست در این حوزه می‌تواند مبنایی مهم برای تصمیم گیری باشد.

محمد-اسماعیل-سعیدی مجلس-یازدهم انتخابات مازندمجلس