برگزیده ها
 کاندیداها نباید از یوم الله دهه فجر بهره برداری سیاسی کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رسانه های معاند راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات پیش روی مجلس را هدف قرار داده و مدام شانتاژ خبری می کنند.

مازندمجلس: ولی الله نانواکناری با اشاره بر لزوم حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با شور و هیجان حماسه دیگری را خلق می کنند، سران آمریکا از بعد از انقلاب تاکنون همواره اظهارنظرهایی درباره نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند که مردم با حضور در راهپیمایی‌ها تمامی صحبت‌های آنها را نقض کرده اند.

وی با بیان این‌که مردم به دهان سران آمریکا مشت محکمی می کوبند که دیگر اظهارات نابخردانه‌ای مطرح نکنند، اظهار کرد:آنها شناختی از مردم ایران ندارند و نمی‌دانند که مردم برای این انقلاب جانفشانی می‌کنند. مردم، نظام و کشورشان را دوست دارند و به آرمان‌هایشان پایبند هستند.

نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه های معاند انتخابات اخیر مجلس و راهپیمایی 22 بهمن را هدف قرار داده اند و شانتاژ خبری می کنند، ادامه داد: مردم هیچ‌گاه بی‌تدبیری برخی مسئولان را به پای نظام نمی‌نویسند، البته مشکلاتی همچون گرانی و بیکاری در کنار ضعف مدیریت‌ها وجود دارد، اما مردم آن را از اصل انقلاب تفکیک می‌کنند.

نانواکناری با بیان اینکه فعالیت‌های انتخاباتی باید به سمت برنامه محوری و ارائه راهکار برای حل مشکلات کشور پیش برود، تاکید کرد: کاندیداها به جای تخریب و سیاه نمایی باید به ارائه برنامه های خود برای بهبود امور بپردازند، اگر فردی را برای نمایندگی مجلس قبول نداریم، نباید خدمات جمهوری اسلامی را علی رغم همه فشارها و تحریم های بین المللی زیر سوال ببرد.

عضو فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس با بیان اینکه اکنون نوبت مسئولان است، مطرح کرد: مردم بزرگ ایران به آرمان‌هایشان معتقدند و برای آن جانفشانی می‌کنند؛ با همزمانی اربعین سردار حاج قاسم سلیمانی حضور مردم نسبت به سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲بهمن گسترده‌ترخواهد بود. مردم قدرت و اقتدار نظام را به همه جهانیان نشان می دهند که جای تقدیر از آنها برای خلق این حماسه را دارد.

وی با تاکید براینکه کاندیداها نباید زمینه بهره برداری سیاسی از یوم الله دهه فجر را ایجاد کنند، تاکید کرد:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند، مسئولان باید با پشتیبانی مردم دست به دست هم داده و رفع مشکلات آن ها را به عنوان اولویت خود قرار دهند، حق مردم رونق اقتصادی و داشتن اشتغال است تا چرخ کشور بچرخد و جوانان کار داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، جلوگیری از فساد اقتصادی را به عنوان مطالبه به حق مردم برشمرد و تصریح کرد: دستگاه قضائی و نمایندگان باید جلوی رانت‌خواری را گرفته تا پول‌ها به جای آنکه به دست مفسدان برسد به سمت چرخه اقتصادی و رونق آن حرکت کند؛ باید به این مطالبه مردم لبیک گفت تا کشور به مسیر مورد نظرش حرکت کند و آنچه مطلوب جامعه است، حاصل شود.

یوم-الله-دهه-فجر بهره-برداری-سیاسی مازندمجلس