برگزیده ها
عالیه زمانی می‌تواند نماینده خوبی برای مردم باشد/ او بدون هیچ چشم‌داشت سیاسی فعالیت می‌کند

اختصاصی مازندمجلس:سید عسگری عمادی درخصوص آشنایی خود با دکتر زمانی و در اشاره به ویژگی‌های مدیریتی وی، اظهار داشت: بنده بیش از ۸ سال است که خانم دکتر زمانی را می شناسم. به جهت فعالیت‌های ایشان در حوزه بهداشت و درمان و همچنین فعالیت‌های درخشان خیریه همت عالی، طی این سالها ارتباط موثری با ایشان داشتیم.

اختصاصی مازندمجلس: سید عسگری عمادی درخصوص آشنایی خود با دکتر زمانی و در اشاره به ویژگی‌های مدیریتی وی، اظهار داشت: بنده بیش از ۸ سال است که خانم دکتر زمانی را می شناسم. به جهت فعالیت‌های ایشان در حوزه بهداشت و درمان و همچنین فعالیت‌های درخشان خیریه همت عالی، طی این سالها ارتباط موثری با ایشان داشتیم.

وی ادامه داد: ما جلسات متعددی با دکتر در مجمع خیرین حوزه‌ی سلامت استان مازندارن داشتیم. وقتی وضعیت اقتصادی کشور را در نظر می گیریم، باید عنوان کنیم که انصافا خدمات ارائه شده از سوی همت عالی بسیار خوب بود. ایشان و اعضای خیریه همت عالی بدون هیچ چشم‌داشتی خدمات خود را به مردم مناطق محروم ارائه می‌کنند.

این فعال حوزه بهداشت و درمان خاطر‌نشان کرد: خاطرم هست، اعضای این خیریه در روستایی که خودم هم حضور داشتم، به شکل رایگان بحث ویزیت و درمان دندانپزشکی را انجام می دادند. همین مواردی که اشاره کردم نشان می دهد که خدمات ارائه شده مثبت و استاندارد بوده است.

مدیرعامل انجمن MS مازندران تصریح کرد: فردی که هنوز نماینده نشده است، چنین خدماتی را بدون هیچ چشم‌داشت و نگاه سیاسی ارائه می‌دهد، مطمئن هستم اگر نماینده شود می‌تواند نماینده خوبی برای مردم باشد.

عمادی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: زمانی در بطن جامعه حضور دارد و حداقل ۶۰ یا ۷۰ درصد روستاهای اطراف را رفته است. پس ایشان با درد مردم آشناست. همه‌ی حوزه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را از نزدیک درک کرده و می‌تواند نماینده‌ی شایسته‌ای برای مردم منطقه باشد.

عالیه_زمانی مجلس_یازدهم انتخابات مازندمجلس