برگزیده ها
گزینه‌های نهایی اصلاح‌طلبان ساری فرداشب اعلام می‌شود/ اسامی و اخبار منتشره در فضای مجازی صحت ندارد

اختصاصی مازندمجلس: رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ساری گفت: گزینه‌های نهایی اصلاح‌طلبان ساری فرداشب (سه شنبه) 22 بهمن ماه اعلام می‌شود.

اختصاصی مازندمجلس: مهدی احمدی فولادی رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ساری در گفت و گو با مازندمجلس با بیان اینکه برای انتخاب دو گزینه نهایی اصلاح طلبان مرکز استان به نامزدهای اصلاح طلب و گزینه های مدنظر فراخوان داده شد و در مهلتی سه روزه از آن ها خواسته شد تا اعلام آمادگی خود را برای حضور در لیست اعلام کنند که در نهایت سه کاندیدا موافقت خود را برای حضور در لیست اعلام کردند.

وی افزود: تاکنون هیات رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان با این سه کاندیدا جلساتی برگزار کرد و صحبت های اولیه انجام شد که یک سری ایرادات و اشکالات کوچک وجود دارد و تا فرداشب (قبل از شروع تبلیغات آزاد) مرتفع و تصمیم نهایی اعلام می شود.

احمدی با بیان اینکه اسامی و اخبار منتشره در فضای مجازی صحت ندارد، گفت: هیات رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، موارد، شرایط و ماحصل نشست را به صحن شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ساری که 31 نفر عضو دارد، مطرح می کند و پس از رای گیری درنهایت دو گزینه نهایی انتخاب و تا قبل از شروع تبلیغات آزاد، رسما اعلام می شوند.

مهدی-احمدی-فولادی رئیس-شورای-سیاستگذاری-اصلاح-طلبان-ساری گزینه‌های-نهایی-اصلاح‌طلبان-ساری مازندمجلس