برگزیده ها
 رأی مردم چهاردانگه، زمانی است

اختصاصی مازندمجلس: عضو سابق شورای بخش چهاردانگه ضمن تأکید بر محبوبیت زمانی در بخش چهاردانگه گفت: با چنین سابقه درخشانی و همچنین آشنایی مردم نسبت به دکتر عالیه زمانی، احتمال رأی آوری ایشان بسیار زیاد است.

اختصاصی مازندمجلس: عملکرد دکتر عالیه زمانی به هنگام انجام مسئولیت در مراکز درمانی شهر ساری و همچنین فعالیت‌های عام‌المنفعه او و همکارانش در مناطق مختلف خیریه همت عالی موجب شده تا محبوبیت این فعال اجتماعی و سیاسی میان مردم و معتمدان منطقه چهاردانگه و دیگر مناطق بیش‌ازپیش افزایش یابد. طی گفت‌وگویی با غلامحسین احمدی، عضو سابق شورای بخش چهاردانگه، موضوع حضور دکتر زمانی در انتخابات را بررسی کردیم که در ادامه می آید:

 کمک به افراد بی‌بضاعت در زمان مسئولیت

احمدی در آغاز مصاحبه با اشاره به مدت‌زمان آشنایی‌اش با دکتر عالیه زمانی، بیان کرد: آشنایی من باخانم زمانی به هنگام حضور ایشان در بیمارستان امام(ره) ساری برمی‌گردد. به‌شخصه شاهد بودم که ایشان کارگشای شهروندان و علی‌الخصوص روستایی‌های منطقه چهاردانگه بوده‌اند. زمانی در تمام مدت فعالیت خود با تمام توان یاری گر افراد بی‌بضاعت و مستضعف بود.

 خانم زمانی در حوزه بهداشت و درمان برای منطقه چهاردانگه زحمت کشیدند

این عضو سابق شورای بخش چهاردانگه ضمن اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان گفت: مردم در خصوص مسائل مربوط به درمان خود مشکل‌دارند. بنده چند سال در شورای بخش چهاردانگه مشغول به فعالیت بودم و باخانم دکتر زمانی درزمینهٔ بهداشت و درمان همکاری‌های خوبی داشتیم. همین‌طور به کمک ایشان توانستیم فعالیت‌های مناسبی در حوزه سلامت داشته باشیم. دکتر زمانی می‌تواند با توجه به سوابق مدیریتی و همچنین سطح علمی بالای خود در بخش قانون‌گذاری برای حوزه سلامت، بهداشت و درمان مؤثر واقع شوند.

 همت عالی منشأ خدمات گسترده‌ای شد

احمدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص خیریه همت عالی و فعالیت‌های عام‌المنفعه دکتر زمانی در این تشکل مردم‌نهاد، بیان داشت: ایشان به همراه دوستان خود و دیگر اعضای خیریه همت عالی در خدمت مردم کم‌بضاعت و مستضعف بوده‌اند. همکاران خانم زمانی در این خیریه، افرادی که توان مالی و توان حرکتی برای مراجعه به مراکز درمانی نداشتند را ویزیت کردند. این موضوع منشأ خدمات گسترده‌ای بود.

 احتمال رأی آوری زمانی زیاد است

احمدی در بخش پایانی مصاحبه ضمن تأکید بر محبوبیت زمانی در بخش چهاردانگه، تصریح کرد: با چنین سابقه درخشانی و همچنین آشنایی مردم نسبت به زمانی، احتمال رأی آوری ایشان بسیار زیاد است. مردم چهاردانگه تمایل دارند با حضور گسترده پای صندوق‌ها به خانم زمانی رأی دهند. ما شناخت مناسبی از خانم زمانی داریم. ایشان در منطقه محروم رشد کرده‌ و نشان داده‌اند که هیچ‌گاه گذشته خود را فراموش نمی‌کنند. خانم زمانی هر چه در مسئولیت‌های مهم‌تر و مدارج بالاتری قرار گرفت از تعداد بیشتری از مردم محروم حمایت و دستگیری کرد.

چهاردانگه مجلس-یازدهم انتخابات مازندمجلس