برگزیده ها
آقای نماینده، نماینده مردم می ماند

اختصاصی مازندمجلس: یوسف نژاد برای انتخابات شهر ما و مازندران یک اعتبار است. یوسف نژاد رونق انتخابات است. وقتی او باشد چراغ انتخابات روشن تر و پُر سوتر می شود. مردم هیچ گاه آقای نماینده را فراموش نمی کنند. یوسف نژاد نماینده مردم است. آقای نماینده، نماینده مردم می ماند.

اختصاصی مازندمجلس: مگر می شود صحبت از انتخابات و کاندیداهای مطرح باشد و نامی از علی اصغر یوسف نژاد به میان نیاید. علی اصغر یوسف نژاد چه به عنوان کاندیدایی که در هشت دوره پیاپی علی رغم اصلاح طلب بودنش رد صلاحیت نشده است؛ و این به معنای پاکدستی او محسوب می شود؛ و چه به عنوان کاندیدایی که در انتخابات مجلس دهم رکوردی بی سابقه از خود برجای گذاشت، و چه به عنوان مازندرانی عضو هییت رئیسه مجلس و چندین افتخار دیگر غیر قابل تکرار است.

نکته جالب توجه در کارنامه نمایندگی یوسف نژاد این است که دو دوره از سه دوره حضور او در مجلس در زمانی بود که اصول گرایان قدرت برتر و دست بالای مجلس بودند. و در هر دو دوره کارنامه یوسف نژاد کاملا قابل دفاع می باشد. این یعنی اینکه وی کار با اصول گرایان را بلد است و می تواند به خوبی منافع شهر و استان را حفاظت و تأمین نماید. این دوره هم اصول گرایان دست بالا را دارند. پس مردم ساری و میاندورود به خوبی آگاه هستند که باز هم می بایستی به یوسف نژاد اعتماد و اطمینان کنند.

 کلام آخرین این که: یوسف نژاد برای انتخابات شهر ما و مازندران یک اعتبار است. یوسف نژاد رونق انتخابات است. وقتی او باشد چراغ انتخابات روشن تر و پُر سوتر می شود. مردم هیچ گاه آقای نماینده را فراموش نمی کنند. یوسف نژاد نماینده مردم است. آقای نماینده، نماینده مردم می ماند.

 

مجلس یازدهم علی اصغر یوسف نژاد مازندمجلس