برگزیده ها
زنان مازندران در آستانه فصلی نو قرار دارند

اختصاصی مازندمجلس:دوم اسفند 1398 در تاریخ سیاسی استان مازندران می‌تواند روزی خاص و باشکوه برای شکسته شدن حصارهای مردانه مدیریتی به‌حساب آید. این روز می‌تواند سرآغاز برگ نوینی از خودباوری و ایمان مادرانه باشد. نگاه مادران و دختران استان به انتخابات ساری و میان‌دورود دوخته‌شده است. آن‌هم برای انتخاب عالیه زمانی.

اختصاصی مازندمجلس: دو روز از آغاز رسمی ماراتن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گذشته است. این انتخابات می‌تواند برای زنان آغازگر فصلی نو در عرصه فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و مدنی باشد. در این دوره از انتخابات عده‌ای از زنان نواندیش و با تفکراتی پیش رو، خیزشی را برای به دست آوردن کرسی‌های پارلمان آغاز کرده‌اند؛ اما در میان این شیر زنان مازنی، فعلاً یک کدامشان بیشتری بخت را برای ورود به صحن پارلمان دارد؛ و او کسی نیست جز دکتر عالیه زمانی.

عالیه زمانی که پله‌های ترقی و پیشرفت و سکوی تجربه‌های علمی و مدیریتی را گام‌به‌گام و پله به پله پیموده است، اکنون می‌تواند آغازگر فصلی نو و بنیان‌گذار جنبشی نوین در میان زنان مازندران باشد. انتخاب نهایی مردمان ساری و میان‌دورود و به‌خصوص انتخابی که زنان این حوزه انتخابیه انجام می‌دهند؛ تنها برای این منطقه سرنوشت‌ساز نیست. بلکه نگاه زنان مازندران به انتخابات مرکز استان دوخته‌شده است؛ تا با انتخاب عالیه زمانی درهایی تازه و فصلی نو برای فعالیت‌های اجتماعی زنان به‌خصوص در حوزه‌های سیاسی و مدیریتی آن‌هم در سطح کلان برایشان آغاز شود.

دوم اسفند 1398 در تاریخ سیاسی استان مازندران می‌تواند روزی خاص و باشکوه برای شکسته شدن حصارهای مردانه مدیریتی به‌حساب آید. این روز می‌تواند سرآغاز برگ نوینی از خودباوری و ایمان مادرانه باشد. نگاه مادران و دختران استان به انتخابات ساری و میان‌دورود دوخته‌شده است. آن‌هم برای انتخاب عالیه زمانی.

 

انتخابات مجلس-یازدهم مازندمجلس