برگزیده ها
عالیه زمانی؛ در آستانه زمانی فراتر از زمان ها

اختصاصی مازندمجلس: انتخابات به نقطه پایانی خود نزدیک می شود. سرنوشت چهار سال آینده در همین چند روز مشخص می شود. هرچه به روزهای آخر این ماراتن نزدیک می شویم آرایش سیاسی شهر کاندیداهایی را که دارای شانس بیشتری هستند برجسته تر می کند.

اختصاصی مازندمجلس: انتخابات به نقطه پایانی خود نزدیک می شود. سرنوشت چهار سال آینده در همین چند روز مشخص می شود. هرچه به روزهای آخر این ماراتن نزدیک می شویم آرایش سیاسی شهر کاندیداهایی را که دارای شانس بیشتری هستند برجسته تر می کند.

 این روزها تقریباً تکلیف چهار نفرِ راه یافته به مرحله نیمه نهایی برای گزینش دو نماینده آتی شهر مشخص شده است. آن چه که در این میان اهمیت دارد این است که بر اساس سنجش ها و شنیده ها و گمانه زنی کارشناسان، عالیه زمانی در تمام این پیمایش ها در مقام اول یا دوم قرار دارد. حتی در مناطقی که بومیِ برخی کاندیداهای مطرح می باشد، باز هم عالیه زمانی حداقل در مقام دوم قرار دارد و در مناطق خیلی کمی شاهد هستیم که وی در رتبه سوم قرار داشته باشد.

 وقتی نتایج این پیمایش ها و سنجش ها را کنار یکدیگر قرار می دهیم، میانگین به دست آمده نشان می دهد که یکی از نمایندگان آینده این شهر به احتمال قریب به یقین عالیه زمانی می باشد. این پیش بینی ها زمانی به واقعیت نزدیک تر دیده می شود که به آوهای پیچیده در شهر به دقت گوش دهیم. درآواهای شهر و روستا هم گفتیم که نام عالیه زمانی شنیده می شود.

 براین اساس بایستی بگوئیم که عالیه زمانی در پایان این روزهای برفی و سرد، در آستانه زمانی فراتر از زمان ها قرار دارد. زمانی که سرآغاز زمانی تازه و نو می باشد برای این مردم و برای تاریخ سیاست در مازندران. به نظر می رسد مردم تصمیم خود را گرفته اند و این تصمیم در این چند روز گیش رو، بیش از پیش فراگیر و تثبیت می شود. عالیه زمانی؛ در آستانه زمانی قرار گرفته است فراتر از تمام زمان ها.         

مجلس-یازدهم انتخابات مازندمجلس