برگزیده ها
وزیر کشور: هموطنان اول وقت برای رای دادن اقدام کنند

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: هموطنان عزیز، اول وقت برای رای دادن اقدام کنند. پس از ساعت 12 شب رای گیری صورت نمی‌گیرد.

مازندمجلس: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در مورد انتخابات دوم اسفند، گفت: حدود ۱۵۰ متخصص در ستاد انتخابات کشور بیش از ۵۵ هزار شعبه اخذ رای در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: همه داده ها در ستاد انتخابات قابل رصد است و اگر در حوزه‌ای، اشکالی صورت گیرد، دستورات لازم داده می‌شود. از لحظه‌ای که شمارش آرا شروع شود مرتب در ستاد انتخابات کشور داده ها منعکس می شود و هر ساعت از روز می‌دانیم که چه تعداد رای داده‌اند.

وزیر کشور تاکید کرد: ان‌شالله در انتخابات بعدی همین روند را در اخذ و شمارش آرا داشته باشیم.

رحمانی فضلی گفت: استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، نیروی انتظامی، هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت آمادگی دارند که همه فردا شاهد خلق یک حماسه پرشکوه باشیم.

وزیر کشور اظهار داشت: خواهش بنده این است که هموطنان عزیز واقعا تلاش کنند از اول وقت به شعب اخذ رای مراجعه کنند. ما در انتخابات گذشته (ریاست‌جمهوری) موضوعی که برای لحظات آخر پیش آمد و شورای نگهبان به حق مطرح کرد همین است که از ساعت ۱۲ شب به بعد انتخابات غیرقانونی می شود زیرا انتخابات باید در روز جمعه و در یک روز برگزار شود.

وی بیان داشت: بنابراین مردم به گونه‌ای مراجعه کنند که تجمع در آخر وقت صورت نگیرد هرچند اتخاذ تصمیمی که با شورای نگهبان انجام دادیم این بوده که ساعت ختم رای گیری را به گونه‌ای اعلام خواهیم کرد که کسانی که در شعبه هستند تا ساعت ۱۲ رای گیری از آن‌ها باید تمام شود.

وزیر کشور اظهار داشت: حدود ۶ هزار شعبه اخذ رای را افزایش داده ایم تا شرمنده مردم نشویم.

وزیر-کشور انتخابات مجلس-یازدهم مازندمجلس