برگزیده ها
بررسی تدابیر وزارت بهداشت برای پیشگیری از شیوع کرونا با حضور سایر دستگاه های متولى در وزارت کشور

در پی اعلام وزارت بهداشت مبنى بر گزارش موارد معدودى از ابتلای به ویروس کرونا در کشور، ساعتی قبل با دعوت وزیر کشور جلسه اى با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، رییس سازمان پدافند غیر عامل و معاونین و نمایندگان سایر دستگاههاى مسئول در امر مدیریت این بیمارى تشکیل شد.

مازندمجلس: در پی اعلام وزارت بهداشت مبنى بر گزارش موارد معدودى از ابتلای به ویروس کرونا در کشور، ساعتی قبل با دعوت وزیر کشور جلسه اى با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، رییس سازمان پدافند غیر عامل و معاونین و نمایندگان سایر دستگاههاى مسئول در امر مدیریت این بیمارى تشکیل شد.

در این جلسه تدابیر مد نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای مقابله با این بیماری مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و نمایندگان دستگاهها از جمله سپاه پاسداران، نیروى انتظامى، ارتش، وزارت اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه، وزارت ارتباطات، وزارت علوم، وزارت راه، سازمان صداو سیما و جمعیت هلال احمر، پیشنهادها و ظرفیتهاى اجرایى خود را بیان نمودند.

رحمانى فضلى با تاکید بر آمادگى وزارت کشور بر هرگونه همکارى با وزارت بهداشت، به استانداران سراسر کشور دستور داد براى تحقق تدابیر وزارت بهداشت از ظرفیت استانداریها براى هماهنگ سازى اقدامات سایر دستگاهها و امکانات و منابع استانى استفاده لازم را بعمل آورند.

وزارت-بهداشت مقابله-با-کرونا مازندمجلس