برگزیده ها
۵ اسفند؛ آغاز روند بررسی بودجه ۹۹ در مجلس/نوبخت به مجلس می‌رود

عضو هیئت رئیسه مجلس روند بررسی بودجه در جلسات علنی پارلمان را تشریح کرد.

مازندمجلس: اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی بودجه سال 99 در دستورکار این هفته جلسات علنی پارلمان قرار گرفته است، گفت: از روز (دوشنبه پنجم اسفند) بررسی لایحه بودجه 99 در مجلس آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آیین‌نامه داخلی مجلس جلسات علنی مجلس برای بررسی بودجه بدون انتقطاع برای بررسی بودجه برگزار می‌شود، افزود: نمایندگان از روز دوشنبه تا چهارشنبه در 2 شیفت صبح و بعد از ظهر و در روز پنجشنبه در شیفت صبح به بررسی بودجه سال آینده می‌پردازند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در تشریح روند بررسی بودجه در جلسه علنی بیان داشت: در ابتدای جلسه 5 موافق و 5 مخالف کلیات لایحه بودجه نظرات خود را مطرح می‌کنند.

رنجبرزاده با تأکید بر اینکه ابتدا کلیات لایحه بودجه سال 99 بررسی و رأی گیری می‌شود، ادامه داد: پس از آن نمایندگان جزئیات لایحه را بررسی و ابتدا بخش درآمدی و پس از آن بخش هزینه‌ای لایحه را بررسی و تصویب می‌کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و برخی از مسئولان دولتی در زمان بررسی بودجه در جلسه علنی، میهمان نمایندگان خواهند بود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه بررسی بودجه تا 20 اسفند در مجلس به پایان می‌رسد، گفت: شورای نگهبان به صورت هم زمان مصوبات مجلس درباره لایحه بودجه را بررسی و لایحه پس از تصویب در مجلس و تایید شورای نگهبان از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس برای اجرا به رئیس جمهور ابلاغ می‌شود.

عضو-هیئت-رئیسه-مجلس بودجه-99 مازندمجلس