برگزیده ها
مجلس اکثریت خود را در قالب بیانیه ۲۲۷ نفری نشان داد، نمی‌توانید انتظار بیشتری داشته باشید

طرح صیانت اگر قابل اجرا بود تا امروز بروز و ظهور پیدا می‌کرد. مجلس خود را در حل این طرح ناتوان دیده است و توپ را به میدان شورای عالی فضای مجازی انداخت و ما منتظر نتیجه تصمیم شورای عالی فضای مجازی هستیم.

مازندمجلس: احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اقتصادآنلاین در خصوص مشکلات اینترنتی و فیلترینگ‌ها گفت: حال و روز مجلس در مواجهه با آنچه که امروز در جامعه رخ می‌دهد، کاملاً مشخص است. یعنی ما نمی‌توانیم انتظاری فراتر از ظرفیت امروز مجلس داشته باشیم.

وی در ادامه توضیح داد: مجلس اکثریت خود را در قالب همان بیانیه ۲۲۷ نفری نشان داد که برای مواجهه با اعتراضات امضا جمع کرده بودند. از آنجایی که این بیانیه بازتاب ملی و عمومی داشت، الان نمی‌توانند اعلام کنند چه کسانی امضا کردند و چه کسانی امضا نکردند. برهمین اساس نمی توانید انتظار بیشتری از این مجلس داشته باشید.

در خصوص فیلترینگ‌ها این نماینده اظهار کرد: شیوه فیلترینگ در فضای مجازی جواب نمی‌دهد. یعنی اینگونه انسدادها برای کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران با این سابقه، گذشته و نقش آفرینی مردم در صحنه‌های مختلف که سبب قدرت کشور ما شده، غیر ممکن است. ما اگر این ملت را نادیده بگیریم، حتماً نمی‌توانیم جوابگوی اداره کشور باشیم. از این رو محدود کردن مخصوصاً به این شکل در فضای مجازی به هیچ وجه جواب نمی‌دهد.

وی در مورد طرح صیانت نیز بیان کرد: طرح صیانت اگر قابل اجرا بود تا امروز بروز و ظهور پیدا می‌کرد. مجلس خود را در حل این طرح ناتوان دیده است و توپ را به میدان شورای عالی فضای مجازی انداخت و  ما منتظر نتیجه تصمیم شورای عالی فضای مجازی هستیم.

احمد علیرضابیگی مجلس یازدهم فیلترینگ طرح صیانت بیانیه 227 نفر طرح صیانت