برگزیده ها
مجید رهنورد در ملاءعام اعدام شد

مجید رهنورد به اتهام قتل حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده دو بسیجی مشهدی در ملاءعام در یکی از خیابان‌های شهر دار آویخته شد.

مازندمجلس: خبرگزاری میزان خبر داده که مجیدرضا رهنورد به اتهام قتل حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده دو بسیجی اهل مشهد  به دار آویخته شده است. قوه قضاییه اعلام کرده بود که رهنورد پس از چاقو زدن به دو بسیجی از محل گریخته بود و روز ۲۸ آبان ماه در حالی که از شهر مشهد گریخته بود و قصد فرار از کشور را داشت توسط نیرو‌های امنیتی دستگیر شد.

درودی دادستان مرکز استان خراسان رضوی در کیفرخواست خود برای مجیدرضا رهنورد، اتهام او را محاربه تشخیص داده بود و  پرونده با همین اتهام به دادگاه انقلاب رفته است.

قوه قضاییه اعلام کرده «مجیدرضا رهنورد متهم بوده به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد از نوع چاقو به قصد جان مردم که منتهی به شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده و مجروح شدن ۴ نفر دیگر شد. همچنین اقدامات او موجبات ناامنی در محیط را فراهم آورده است.»

در جلسه دادگاه، خانواده حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده دو بسیجی اهل مشهد خواهان اشد مجازات برای مجیدرضا رهنورد شدند و دادگاه نیز حکم اعدام را صادر کرد و در دیوان عالی نیز تایید و در یکی از خیابان‌های شهر مشهد اجرا شد.

مجید رهنورد اعدام محاربه قوه قضائیه محسن شکاری