برگزیده ها

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم صیانت از هویت فرهنگی و میراثی کشور توسط هنرمندان تاکید کرد و گفت: هویت استان از سوی مروجان خرده فرهنگ های وارداتی در معرض تهدید است.

مازندمجلس: روح الله سلگی شامگاه دوشنبه در دیدار هنرمندان موسیقی مازندران گفت: هنرمندان باید مردمی و حافظ ارزش‌های فرهنگی کشور باشند.

وی با اشاره به کارنامه ضعیف برخی از هنرمندان وسلبریتی ها در حوادث اخیر افزود: برخی از چهره‌های هنری با پناه بردن به دامن معاندان دنبال تضعیف ارزش‌های فرهنگی کشور هستند و هنرمندان در حفظ و تقویت ریشه‌های تاریخی و هویتی کشور نقش آفرین هستند.

این مسئول با اشاره به مواریث فرهنگی مازندران و هویت دینی و مذهبی آن ادامه داد: هویت مازندران از سوی برخی از مروجان خرده فرهنگ‌های وارداتی در معرض تهدید است.

سلگی با یادآوری مجاهدت مردم مازندران در مقابله با امواج فرهنگی مسموم افزود: باید با بهره گیری از ابزار هنر از پرچم هویتی و برجسته مازندران در عرصه‌های مختلف صیانت شود و هنرمندان باید از شکل گیری تقابل دین و موسیقی جلوگیری کنند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به مشکلات جامعه هنرمندان موسیقی گفت: با تشکیل کارگروه ویژه در اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران برای حل تنگناهای هنرمندان چاره جویی خواهد شد.

روح الله سلگی مازندران هویت فرهنگی