برگزیده ها
لاریجانی در اردوگاه اصولگرایی خواهد ماند

علائمی از تغییر روش و منش در آقای لاریجانی مشاهده نمی‌شود.

مازندمجلس: انتخابات مجلس شورای اسلامی 6 ماه دیگر برگزار می شود و اخبار حکایت از آن می کند که علی لاریجانی گرچه برای این عرصه نامزد نشد اما می خواهد تشکیل آرایش انتخابات نقش کلیدی و اثرگذار ایفا کند. حال سئوال پیش می آید که اگر بنا به ائتلاف باشد، نیروهای همسو و همفکر با لاریجانی به کدام طیف تمایل پیدا می کنند، با اعتدالی ها و اصلاح طلبان هم پیمان می شوند یا با یکی از مجموعه های درون اصولگرا موتلف می شوند؟

بیژن مقدم در گفتگو با خبرنگار «فردا» درباره رویکرد علی لاریجانی برای شکل دهی ائتلاف انتخاباتی گفت: هم اکنون صحبت درباره ائتلاف های انتخاباتی زود است چون از ماه ها قبل رایزنی ها برای این منظور شروع می شود اما ماه پایانی منتهی به انتخابات این ائتلاف ها شکل واقعی به خود می گیرند بنابراین از الان نمی توان گفت چه کسی با چه کسی ائتلاف می کند.

وی افزود: آرایش صحنه رقابت در انتخابات مجلس حداقل دوقطبی خواهد بود و امکان دارد اضلاع دیگر نیز اضافه شوند. معتقدم آرایش نهایی بستگی به آن دارد که گروه های حاضر در صحنه انتخابات رقیب یا رقبای اصلی خود را چه طور ترسیم کنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: هرچند جریان اصلاح طلب خود را به آقای لاریجانی نزدیک می کند تا از نام او سوءاستفاده انتخاباتی کند اما آقای لاریجانی در اردوگاه اصولگرایی خواهد ماند. خاستگاه فعالیت سیاسی آقای لاریجانی در جریان اصولگرایی بوده و ادامه پیدا خواهد کرد، علائمی از تغییر روش و منش نیز در آقای لاریجانی مشاهده نمی شود

بیژن مقدم لاریجانی انتخابات اصولگرایان