برگزیده ها
 شهید باکری اول مظلوم پروژه خالص‌سازی صادق محصولی بود/ محصولی ثروت مولتی میلیاردی‌اش را از اتوبان احمدی‌نژاد به دست آورد

زیرساخت فکری اینها از مرام و مسلک مجموعه‌ای در قم نشأت می‌گیرد

مازندمجلس: جبهه پایداری در سایه دولت محمود احمدی نژاد با هدف تأثیرگذاری روی معادلات انتخابات مجلس نهم تشکیل شد اما بعد در ظاهر سعی کرد بین خود و احمدی نژاد مرزی را قرار دهد؛ با این وجود کارشناسان و فعالان سیاسی این را ظاهرسازی بیش نمی دانند.

منصور حقیقت پور در گفتگو با نامه نیوز درباره نسبت جبهه پایداری و محمود احمدی نژاد گفت: پایداری ها زمانی که احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری اش قهر کرد و 11 روز خانه نشین بود، فاصله ای با احمدی نژاد پیدا کردند اما آن فاصله موقتی بود. زیرساخت فکری اینها از مرام و مسلک مجموعه ای در قم نشأت می گیرد. هر چند پایداری و احمدی نژاد می گویند با هم نیستیم اما رفتارشان نشان می دهد که بین آنها چسبندگی وجود دارد.  

وی درباره نسبت صادق محصولی با محمود احمدی نژاد یادآور شد: آقای محصولی ثروت مولتی میلیاردی‌اش را از اتوبان احمدی نژاد به دست آورد، چه زمانی که احمدی نژاد در استان اردبیل بود و امتیاز سوآپ را به آقای محصولی داد، چه زمانی که آقای احمدی نژاد در شهرداری بود و مجوز ساخت برج های آنچنانی در منطقه یک را به آقای محصولی داد و چه زمانی آقای احمدی نژاد در دولت بود و محصولی به عنوان وزیر کنار احمدی نژاد قرار داشت.

این فعال سیاسی یادآور شد: آقای احمدی نژاد و آقای محصولی فعالیت های مشترک شان را از دانشگاه علم و صنعت شروع کردند، بعد این فعالیت ها را سپاه غرب کشور و کردستان استمرار دادند. بعد ادامه همکاری شان را به استانداری اردبیل، شهرداری تهران و سپس دولت نهم و دهم بردند.

وی درباره اختلاف محصولی با شهید مهدی باکری اظهار کرد: خصلت خالص سازی از همان ابتدا در این آقایان وجود داشت. شرایطی که آنها برای آقا مهدی در لشکر عاشورا در غرب کشور ایجاد کردند در آینده بیشتر آن را باز می کنیم. شاید بتوان گفت آقا مهدی اول مظلوم پروژه خالص‌سازی این آقایان بود. تهمت هایی به این شهید بزرگوار به لحاظ سیاسی زدند که باعث رنجش روحی آقا مهدی شد.

حقیقت پور گفت: این آقایان حتی با اعتقادات مذهبی مردم همچون موضوع مهدویت برخورد ابزاری به نفع خودشان انجام دادند. البته بعدها مشخص شد رفتارهای ظاهری آنها دروغ است. 

منصور حقیقت پور جبهه پایداری احمدی نژاد صادق محصولی