برگزیده ها
فکر می‌کردیم نمایندگان این مجلس جایی پنهان شوند اما دوباره نامزد شدند/ مردم با 20 دقیقه صحبت ما را مجاب می‌کنند که از کاندیداتوری مجلس انصراف دهیم

متأسفانه اکثر نمایندگان مجلس یازدهم که در 3.5 سال گذشته عملکرد مطلوبی از خود به جای نگذاشتند، دوباره قصد کاندیداتوری دارند.

مازندمجلس: هدایت الله خادمی در گفتگو با نامه نیوز درباره عملکرد مجلس یازدهم گفت: بزرگترین هنر مجلس یازدهم ضربه اساسی به کشور، نظام، منافع ملی و مردم بود که ریزش اعتماد سرمایه اجتماعی و سقوط شأن مجلس را در پی داشت. البته از دیگر هنرهای برجسته برخی نمایندگان این دوره آن است که بیزینس هم می کنند.

وی نمایندگان مجلس یازدهم را ناکارآمد خواند و افزود: آنها شأن مجلس را پایین آوردند چون دوره های گذشته وقتی تصمیم به کاندیداتوری می گرفتیم، با سری بالا و سینه ای جلو بین مردم می رفتیم و با آنها برای مشارکت در انتخابات و کسب رأی صحبت می کردیم؛ حتی کسانی که تصمیم به رأی دادن نداشتند با 20 دقیقه صحبت مجاب می شدند که در تصمیم شان تجدید نظر کنند و رأی بدهند.

این نماینده ادوار یادآور شد: الان هر جا با مردم صحبت می کنیم مردم با 20 دقیقه صحبت ما را مجاب می کنند که از کاندیداتوری مجلس انصراف دهیم مثلا می گویند «شما با این جایگاه و تجربه به فکر حفظ شأن و شخصیت خودت باش و کاندیدا نشو». واقعا شأن مجلس به کجا رسیده که مردم چنین قضاوتی درباره اش دارند.

وی افزود: واقعا کسانی که این طور شأن مجلس را پایین آوردند، بزرگترین ضربه را به نظام و اعتماد مردم وارد کردند. امیدوارم فضای رقابت در انتخابات باز شود و افراد کارآمد و قوی بتوانند در عرصه حاضر باشند تا کسانی که تنها دغدغه شان از نمایندگی مجلس گرفتن شاسی بلند است اجازه ورود به پارلمان پیدا نکنند.

خادمی گفت: متأسفانه اکثر نمایندگان مجلس یازدهم که در 3.5 سال گذشته عملکرد مطلوبی از خود به جای نگذاشتند، دوباره قصد کاندیداتوری دارند حال آنکه تصور می کردیم اینها بروند جایی خود را پنهان کنند، نه آنکه دوباره برای ورود به مجلس ثبت نام کنند.

هدایت الله خادمی انتخابات مجلس یازدهم