برگزیده ها
 ماجرای جابه‌جایی مدیرکل جهادکشاورزی مازندران از اعلام زمان معارفه تا لغو

روابط عمومی استانداری مازندران طی اطلاعیه‌ای در فضای مجازی اعلام کرد؛ اکنون هیچگونه هماهنگی برای تغییر مدیر کل جهاد کشاورزی استان با استانداری مازندران صورت نگرفته است.

مازندمجلس: طی روزهای گذشته خبر تغییر مدیرکل جهادکشاورزی مازندران پیچید این ماجرا زمانی رنگ واقعیت به خود گرقت حتی گزینه پیشنهادی و زمان مراسم تودیع و معارفه اعلام شد.

براین اساس از سوی محمدعلی نیک‌‌بخت وزیر جهادکشاورزی در حکمی بابک مومنی به سمت رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران منصوب شد و حتی زمان هم امروز اعلام شد.

در مقابل روابط عمومی استانداری مازندران  طی اطلاعیه‌ای به صورت عکس نوشت در فضای مجازی و بدون درج در سایت رسمی استانداری مازندران اعلام کرد؛ ️ تاکنون هیچگونه هماهنگی برای تغییر مدیر کل جهاد کشاورزی استان با استانداری مازندران صورت نگرفته است؛ طبق این موضوع هیچ تغییری در مدیریت جهاد کشاورزی استان در روز آینده اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش فارس، از هفته‌های گذشته زمزمه تغییر مدیریتی فراگیرترین سازمان دولتی در استان مازندران مطرح شده بود که منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در  جمع خبرنگاران در هفته گذشته پاسخ به سوالی درباره تغییر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تغییرات بر عهده نماینده عالی استان است و نمایندگان تنها نظرات مشورتی می‌دهند و خیلی وقت است استاندار به دنبال تغییرات است و خیلی وقت پیش قرار بود این اتفاق بیفتد و اکنون شنیده‌ها بر این است که قرار است انجام شود.

جهاد کشاورزی بابک مومنی مازندران