برگزیده ها
اعضای هیات اجرایی انتخابات قائمشهر انتخاب شدند/ اسامی اعلام نشد

فرماندار، پیروزی غرور آفرین حماس در یک غافلگیری بزرگ بر صهیونیست ها را تبریک گفت اما اعضای هیات اجرایی انتخابات را اعلام نکرد.

مازندمجلس: جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان و رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه قائمشهر ضمن تبریک پیروزی غرور آفرین حماس در یک غافلگیری بزرگ بر صهیونیست جنایتکار،گفت: با توجه به حساسیت خاص این دوره از انتخابات، مشارکت و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای یک بار دیگر باعث عزتمندی ایران سربلند خواهد شد.

مولایی قرا افزود: این دوره از انتخابات، همان طور که از پیش ثبت نام داوطلبین شاهد بودیم، انتخاباتی پرشور و دشمن شکن به همراه نشاط اجتماعی و صلابت انقلاب اسلامی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه قائمشهر بیان کرد: حضور و شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است و یقینا قدم زدن، قلم زدن و فعالیت در این مسیر جز عبادات محسوب می شود و نتیجه آن همان خواهد شد که به تعبیر حضرت امام راحل، مردم سالاری دینی است.

در پایان جلسه، داوطلبین اعضای معتمد هئیت اجرایی برای انتخابات به عنوان اعضای اصلی اعلام آمادگی کرده و پس از رای گیری و شمارش آرا، نهایتا ۸ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر به عنوان اعضای علی البدل هئیت اجرایی انتخابات پیش رو منتخب گردیدند.در خاتمه دفتر کار هئیت اجرایی توسط فرماندار و حاضرین افتتاح و به اعضای هئیت اجرایی تحویل داده شد.

شایان ذکر از در زیرسامانه فرمانداری قائمشهر در سایت استانداری مازندران اسامی اعضای هیات اجرایی اعلام نشد

هیات اجرایی انتخابات قائمشهر