برگزیده ها
اگر کل کشور مانند مجلس یازدهم باشد، جمهوری اسلامی بهشت می‌شود!/ هر روز صبح در مجلس قرآن می‌خوانیم/ مردم توقعاتشان را پایین بیاورند

سید مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس در اجلاس سراسری حزب موتلفه اسلامی پیرامون انتخابات مجلس دوازدهم سخنرانی کرد.

مازندمجلس: سید مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس در اجلاس سراسری حزب موتلفه اسلامی پیرامون انتخابات مجلس دوازدهم سخنرانی کرد.

به گزارش ایسنا، بخش‌های مهم سخنرانی او را در ادامه می‌خوانید:

نمونه‌ای احترام و ادب را بین نمایندگان مشاهده می‌کنیم. نمایندگان به هم احترام می‌گذارند. این تصویری که در مجلس یازدهم شاهد هستیم اگر عینا در کل کشور باشد جمهوری اسلامی ایران بهشت می‌شود. اختلاف نظر همیشه وجود دارد، اما با برخورد و زد و خورد تفاوت دارد.

 ما نمایندگان بیشتر سعی کردیم گرفتاری مردم را پیگیری کنیم. ما باید بتوانیم قوانین را اجرا کنیم آن گاه حق اصلی مردم ادا خواهد شد. توقع آفرینی باید منطقی باشد. ما در کشور گرفتار تحریم‌ها هستیم. اما اگر تحریم‌ها نباشد بازهم امکانات کشور نامحدود نیست. نباید در مردم توقعاتی ایجاد کرد که نتوانیم به آن پاسخ دهیم. اکنون توقعات بازنشستگان، معلمان و ایثارگران را نگاه کنید. همه نیز حق دارند. اما امکانات محدود است. نمایندگان باید برای مردم تبیین کنند که کشور محدودیت‌هایی دارند. کی برای مردم شرح دادیم که کشور در این شرایط است. توقعات را پایین بیاورید. توقع آفرینی یکی از برنامه‌هایی که دشمن در کشور دنبال می‌کند.

همه وزرای این دولت برخلاف دولت قبل افراد ایمانی بودند و بنده پشت آن‌ها نماز می‌خوانم. اما برخی از آن‌ها یک دفعه بعد یک ماه غرق شدند چراکه توان این مسئولیت را نداشتند. افرادی که به صحنه انتخابات می‌روند باید اشراف کامل به اسلام داشته باشند. ما هر روز صبح در آغاز مجلس قرآن می‌خوانیم، اما برخی اصلا گوش نمی‌کنند. باید نماینده به قانون اساسی و اسناد بالادستی اشراف داشته باشد.

سید مصطفی میرسلیم مجلس