برگزیده ها
اصلاحات سیاسی نزدیک است

مازندمجلس: انتخابات مجلس دوازدهم در اسفند ماه امسال که مقدّمات آن شروع گردیده است، با عنایت به افکار عمومی موجود در اقصی نقاط کشور با پیروزی مدافعان ملّت و جمهوریّت نظام به پایان خواهد رسید و اصلاح‌گرایان مطالبه‌گر به پیروزی قطعی و چشمگیری دست خواهند یافت.

اکثریّت مردم ایران، اصلاحات سیاسی و اعطای کامل حقوق شهروندی وفق مفاد قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران را راه‌حل تمام مشکلات اجتماعی و اقتصادی خود می‌پندارند و راه دستیابی به آن را در حرکت قانونی و عقلانی و در صندوق‌های آرای ملّت تیزبین و حق طلب جست‌وجو می‌کنند و امیدوارند عموم جوانان، زنان، اقوام و هموطنان رشد اجتماعی و عقلانی خویشتن را در انتخابات اسفند ماه به منصۀ ظهور رسانیده و مجدّدا حقّانیت و شعور و میهن‌دوستی خود را به ثبوت رسانند.

اعضای گروه جریان خاص تمامیّت خواه ضدّ جمهوریّت نظام، بسیار طالبند که انتخابات پیش روی به نحوی کماکان با حضور حداقلی ملّت رقم زده شود تا همچنان با تشکیل مجلس حداقلی منافع خویش و حب ریاست و دنیازدگی خود را جامۀ عمل و استمرار بخشند. اصلاحات سیاسی که یک آرمان ریشه دار است و با حضور و بروز جریان مطلق گرای خود حق پندار خاص، چند سالی است عملاً قفل شده است ولی حتما با حضور نمایندگان شجاع و کاربلد مردمی و تحوّل در تقنین تأکیدی رهبری در مجلس آتی، جانی دوباره خواهد یافت. جوانان، زنان و اقوام و اقشار تحوّل خواه میهن، نه بزرگ تاریخی خود را به تندروی، بار دیگر ابراز خواهند کرد و در واقع از طریق مسالمت آمیز و در پناه قانون، و با پرهیز از هر خشونت و آشوبی، به یک پیروزی مهّم نایل خواهند آمد و بساط گروه انحصارطلب ضدّ جمهوریّت نظام و حاکمیّت ملّی را از کشور جمع خواهند کرد. اعضای جریان پایداری و شریانیِ مست در چنبرۀ قدرت، هرگز درک و قبول ندارند که ناگزیرند با مردم آشتی کنند و نسبت به آنها با صداقت رفتار نمایند و این امر حیاتی و بها دادن به جمهوریّت نظام را فراتر از هر مصلحت دیگری قرار دهند. حالت قیم مآبی داشتن نسبت به مردم را با پاسخ ردّ ملّت در اسفند ماه سالجاری بی‌تردید مواجه خواهند شد و باید قبول کنند که دوران آن به سر آمده است. هرچه احساس قیومیّت این گروه بالاتر رفته، مقاومت و مخالفت مردم هم بیشتر شده است. یشوایان دینی ما و بنیانگذار نظام و انقلاب اسلامی ایران و رهبری معظم نیز، به رضایت مردم نسبت به حکومت‌ها و دولت‌ها اهمیّت فوق‌العاده‌ای داده‌اند.

تندروها مدعی دلسوزی انحصاری و پاسداری از ارزش‌های اسلامی هستند ولی آزادمردان دین‌شناس و به‌ویژه امام راحل با استناد به منابع اصیل دینی همواره ثابت کرده‌اند که آنها به بیراهه می‌روند و احساس قیومیّت و خود حق پنداری‌شان ره به ترکستان می‌برد نه کعبۀ دین و اخلاق توحیدی، پس باید گذاشت ملّت از رهگذر انتخابات اسفند ماه، پس از تحمّل رنج تورم و ناکارآمدی و فشار معیشتی و ... به دوران امنیّت و پیشرفت و سلامت و عدالت راه یابند و مراحل ترقّی و تعالی را خودشان بپیمایند و تندروها نیز به همراه کاروان پرشتاب تعالی ایرانی و ترقّی ایران به سعادت و بهروزی دست یابند.

کمال الدین پیرمؤذن