برگزیده ها
اصلاح‌طلبان با تحریم انتخابات چرخ‌دنده‌های خالص‌سازی را روغن‌کاری می‌کند

اگر اصلاح طلبان انتخابات را تحریم کنند و نیایند، در واقع چرخ‌دنده‌های خالص‌سازی را روغن کاری کرده اند چون با عدم مشارکت، مطمئنا خالص سازان در انتخابات حداقلی برنده خواهند بود.

مازندمجلس: غلامحسین کرباسچی مدیر مسئول روزنامه «هم‌میهن» و دبیرکل پیشین حزب کارگزاران سازندگی معتقد است «اصلاح طلبان با تحریم انتخابات حذف می شوند».

منصور حقیقت پور در گفتگو با فردا درباره عواقب قهر اصلاح طلبان از انتخابات گفت: اصلاح طلبان دو گروه هستند، گروهی از آنها در چارچوب نظام عمل می کنند و معتقدند که اگر دنبال تغییر رویه در اداره کشور هستند باید این را از طریق صندوق رأی دنبال کنند. امیدواریم این گروه بیایند و نامزدهای خودشان یا نامزدهای نزدیک به خودشان را حمایت کنند. گروه دوم اصلاح طلبان رویکرد تند رادیکالی دارند و این احتمال است که در انتخابات شرکت نکنند.

وی افزود: اگر اصلاح طلبان انتخابات را تحریم کنند و نیایند، در واقع چرخ‌دنده‌های خالص‌سازی را روغن کاری کرده اند چون با عدم مشارکت، مطمئنا خالص سازان در انتخابات حداقلی برنده خواهند بود. اگر این اتفاق بیفتد اصلاح طلبان باید 8 سال گوشه ای بنشینند و از دور فقط تماشاگر باشند.

حقیقت پور با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به شکل گیری انتخابات پرشور و رقابتی تأکید کرد: راه اصلاح و تغییر برخی مسائل در کشور قهر از صندوق های رأی نیست. همه باید تلاش کنند مجلسی ملی تشکیل شود که سخنگوی واقعی مردم باشد.

منصور حقیقت پور اصلاح طلبان خالص سازی انتخابات