برگزیده ها
پازل پایداری‌ها برای انتخابات مجلس

مازندمجلس: موتور محرک اردوگاه اصولگرایی یعنی «جبهه پایدرای» که بسیاری آنها را پیروز نهایی انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی می‌دانند رفته رفته برنامه‌های انتخاباتی خود را رسانه‌ای می‌کنند در تازه‌ترین این به‌روزرسانی‌ها، آقاطهرانی از دعوت برخی چهره‌ها برای حضور در لیست انتخاباتی رونمایی کرده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

«مرتضی آقاتهرانی»، نماینده مجلس با بیان اینکه جبهه پایداری، هر هفته جلسات خود را به صورت منظم برای بررسی مسائل مختلف کشور از جمله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌کند، گفت: «در موضوع انتخابات مجلس، یکی از اقداماتی که جبهه پایداری انجام داده، دعوت از شخصیت‌ها، افراد کارآمد و نخبه‌ی جامعه برای ثبت‌نام به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس است. بسیاری از این افراد به دلایلی حاضر به پیش‌ثبت‌نام یا ثبت‌نام نهایی درانتخابات مجلس نبودند اما اعضای جبهه پایداری در نشست‌هایی، تلاش کردند آن‌ها را برای حضور در انتخابات قانع کنند. برخی افراد کارآمد و توانا تصور می‌کردند که حتی اگر به عنوان نماینده انتخاب شوند، تاثیری بر جامعه و کشور نخواهند داشت اما اعضای جبهه پایداری در جلسات با آن‌ها، مسئولیت‌های داوطلب و اینکه چگونه این فرد کمک و حمایت خواهد شد و سبب اثرگذاری بر جامعه می‌شود را برای آن‌ها تشریح کردند. هدف از تشکیل این شوراهای مرکزی جبهه پایداری ، شناسایی افراد توانمند است تا مشخص شود که کدام یک از آن‌ها، شاخصه‌های لازم برای احراز نمایندگی را دارند.

به همکاران شورای مرکزی شهرستان‌ها تاکید شده که فعال باشند تا افراد واجد شرایط و دارای صلاحیت لازم، شناسایی شوند و این رویه قطعا به انتخاب اصلح ختم می‌شود. اگر به عنوان نمونه ۵ یا ۶ نفر در یک شهرستان به عنوان افراد کارآمد شناسایی شوند، قطعا از میان آن‌ها، افراد اصلح از سوی جبهه پایداری برای نمایندگی معرفی خواهند شد.

وقتی مردم ببینند که مجلس عملکرد خوبی دارد، قطعا تمایل آن‌ها برای مشارکت در انتخابات بیشتر می‌شود؛ البته اگر مردم ببینند که مشکلات آن‌ها توسط مجلس حل نمی‌شود، به صورت طبیعی، مشارکت مردم در انتخابات کاهش خواهد یافت. تصویب برخی لوایح و طرح‌ها و قانون‌شدن آن‌ها، سبب شد برخی از مشکلات کشور حل شود؛ هرچند که در این مدت، ضعف‌هایی هم وجود داشته است.

انتخابات جبهه پایداری