برگزیده ها
میزان مشارکت مردم در انتخابات به خود حکومت بستگی دارد/ منتظر نتیجه تأیید صلاحیت‌ها هستیم

بعد از اعلام نتیجه تأیید صلاحیت نامزدها، اگر کاندیداهای رأی آوری در صحنه رقابت باشند، از آنها حمایت صورت گیرد.

مازندمجلس: پنجمین کنگره حزب کارگزاران سازندگی برگزار شد و نیمی از اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند. برخی تحلیلگران بر این اعتقادند که کارگزاران با برگزاری این کنگره چراغ فعالیت انتخاباتی را در اردوگاه اصلاحات روشن کرد.

محمدعلی نمازی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره لیدری کارگزاران در جریان اصلاحات برای حضور قوی انتخاباتی گفت: علی رغم فضای سرد سیاسی، حزب کارگزاران سازندگی توانست با برنامه ریزی خوب و پیگیری های جدی پنجمین کنگره سراسری حزب را برگزار کند که استقبال بسیار خوب و با نشاطی هم از آن صورت گرفت.

وی با اشاره به برنامه های کنگره پنجم حزب کارگزاران افزود: ارائه رهنمود و تبادل نظر درباره آینده از جمله دستورکارهای کنگره بود؛ علاوه بر آقای مرعشی دبیرکل حزب و آقای محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب، سخنران های برجسته ای همچون آقایان همتی، ظریف و جهانگیری صحبت کردند. شرکت کنندگان نیز از نحوه برگزاری کنگره رضایتمندی بالایی داشتند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به انتخاب نیمی از اعضای شورای مرکزی و بازرسان حزب در پنجمین کنگره، درباره روشن شدن چراغ انتخابات در اردوگاه اصلاحات بعد از کنگره کارگزاران سازندگی یادآور شد: از آقای مرعشی شنیدم که حزب تصمیم دارد بعد از اعلام نتیجه تأیید صلاحیت نامزدها، اگر کاندیداهای رأی آوری در صحنه رقابت باشند، از آنها حمایت صورت گیرد.

نمازی افزود: میزان مشارکت مردم در انتخابات به خود حکومت بستگی دارد. پارامتر اصلی شکل گیری رقابت انتخاباتی، ترکیب کاندیداهای تأییدصلاحیت شده است. وقتی مردم ببینند کاندیداهایی با سلایق و دیدگاه های مختلف در صحنه حضور دارند و احزاب نیز برای حمایت از نامزدهای مطلوب خود به صحنه آمده اند، رونق و شور انتخاباتی شکل می گیرد.

کارگزاران انتخابات محمدعلی نمازی