برگزیده ها
انشعاب آبادگران از شورای وحدت/ به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کنیم

چناچه در این مدت کوتاه همه نهادهای مدیریتی در جهت رضایتمندی مردم در رفع مشکلات روزمره مردم آزرده کشور کوشا و فعال شوند، حضور مردم به‌ صورت متوسط دوره‌های قبل خواهد بود والا «آش همان است و کاسه همان»

مازندمجلس:  انتخابات پیش‌ رو مجلس محل سنجش عیار احزاب سیاسی است؛ احزابی که در زمان انتخابات در مواجهه با رای مردم، قدرت و برنامه‌هایشان سنجیده می‌شود. در شرایط فعلی دغدغه انتخابات پرشور مسئله ای است که برای همه احزاب یک هدف اساسی است.

حسن بیادی، دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی، درباره فعالیت انتخاباتی حزب آبادگران جوان  و جریان اصولگرا برای انتخابات و ائتلاف میان اصولگرایان گفت: ضمن تشکر از پایگاه خبرى منیبان که در عرصه سیاسی و اجتماعى فعالیت دارند، حزب آبادگران جوان ایران اسلامی از سال ١٣٨٤ بصورت رسمى فعالیت خود را آغاز و پنجمین گنگره خود را در شهریور ماه امسال برگزار و شوراى مرکزى با حضور ٨٠٠ نفر از مدعوین تحت نظارت نماینده وزارت کشور انتخاب شدند. این حزب در همه انتخابات بصورت فعال حضور داشته و بدست آوردن رضایت الهی، مشارکت عمومى و گسترده مردم در پاى صندوق‌هاى رأی از اهداف اصلی این حزب بوده و هست.

او افزود: حزب آبادگران جوان با مشارکت حداقل ۱۸ حزب و گروه سیاسی فعال به ریاست شهاب‌الدین صدر جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت را تاسیس و به همراه چند جبهه سیاسی دیگر در شورای وحدت با حمایت و هدایت جامعه‌ روحانیت به فعالیت سیاسی و اجتماعی مشغول هستیم و بحول و قوه‌الهی در انتخابات آتی بصورت مستقل با حفظ رفاقت با گروه‌ها و ائتلاف‌های سیاسی به رقابت صادقانه و سالم خواهیم پرداخت.

او درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گفت: علیرغم مشکلات موجود و کمی بی‌تدبیری‌ در امور اجرایی، گرانی، بیکاری و نابسامان بودن وضعیت معیشتی مردم ضعف‌هایی در انتخابات آتی خواهیم داشت اما با رأفت، بخشندگی و گذشتی که از  مردم خوب و انقلابی در طول انقلاب مخصوصاً جوانان اندیشمند سراغ دارم، به ندای رهبر انقاب پاسخ مثبت خوهند داد اگرچه نتیجه انتخابات حداقلی باشد باز هم باید از مردم تشکر کرد.

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در پاسخ به این سوال که انتخابات پیش رو با استقبال مواجه خواهد شد یا مانند دو دوره قبل مشارکت زیر ۵۰ درصد خواهد بود، گفت: چناچه در این مدت کوتاه همه نهادهای مدیریتی اجرایی از دولتی و غیر دولتی و نهادهای مسقل و امنیتی بتوانند در جهت رضایتمندی مردم در رفع مشکلات روزمره مردم آزرده کشور کوشا و فعال شوند، حضور مردم به‌ صورت متوسط دوره‌های قبل خواهد بود والا «آش همان است و کاسه همان»

حسن بیادی آبادگران انتخابات اصولگرایان شورای وحدت