برگزیده ها
برنج بی‌کیفیت بخر رئیس شعبه بانک ملی ایران شو/ سفر به شمال برای خرید ۶ هزار تن برنج خارجی!

یکی از افرادی که در راس هیئتی از بانک ملی برای خرید برنج درجه یک هاشمی به شمال کشور عازم شده بود، اما برنج بی کیفیت خریداری کردند، قرار است مدیرعامل شعبه بانک ملی ایران دریکی از کشورهای همسایه بشود.

مازندمجلس: گویا یکی از افرادی که در راس هیئتی از بانک ملی  برای خرید برنج  درجه یک هاشمی به شمال کشور عازم شده بود، اما برنج بی کیفیت خریداری کردند، قرار است مدیرعامل شعبه بانک ملی ایران دریکی از کشورهای همسایه بشود.

به گزارش بولتن نیوز، این ارتقای درجه شغلی در حالی است که چندی پیش خبری منتشر کردیم با تیتر " خرید مایحتاج برای کارکنان بانک ملی به چه قیمت" و در این خبر اعلام کردیم که برابر برخی اخبار رسیده هیئتی از بانک ملی برای خرید برنج درجه یک هاشمی جهت پرسنل به شمال کشور سفر کرده اما در نهایت شایعاتی مطرح است که برنج خریداری شده دارای کیفیت لازم نبوده و با برنج نامرغوب قاطی شده است.

در این خبر که مورخ  18 مهرماه 1402 توسط بولتن نیوز منتشر شد، آمده است: << برابر اخبار رسیده، هیئتی شامل آقایان م.ع، ک.ح،  ب.ع. و  ا. ش. از بانک ملی که برخی از آنها در گذشته تخلفاتی نیز در سوابق کاری خود دارند،  برای خرج کردن پول مازادی که در حساب بانک ملی بوده به رشت رفته و از این پول قرار شده برای خرید برنج ایرانی هاشمی درجه یک و برخی اقلام دیگر با هدف توزیع بین چهل هزار نفر پرسنل این بانک اقدام کنند.

البته تا اینجا در ظاهر امر مشکلی نیست ولی مشکل از آنجا شروع می شود که شایع شده، شش هزار تن برنجی که به نام هاشمی درجه یک ایرانی خریداری شده یک دست نیست و گویا ابهاماتی در این خصوص وجود دارد که برنج فوق تحویل انبار گردیده است.

از طرف دیگر گویا مشکل خرید هیئت مورد اشاره فقط در خرید برنج نبوده؛ نامبردگان دیده اند باز هم پول هست و رفته اند بقیه پول را صرف خرید یک پک شامل دو عدد روغن مایع، روغن زیتون و ترشی کرده اند که در این فقره هم شایع است اولا هر پک فوق ...  خریداری شده اما .... برای تهران فاکتور شده و دوما از تاریخ مصرف اقلام داخل پک بیست روز باقی مانده بوده و حالا که به انبار فدائیان اسلام در تهران تحویل شده تاریخ مصرف گذشته شده و متولیان امر نمی دانند با آن چه کنند!

البته اینگونه در گذشته نیز  اقداماتی در بانک ملی ایران اتفاق افتاده است که به آن اشاره خواهیم کرد و برنج ها وزیتون ها و روغن ها هم اکنون در انبارها موجود است که نهادهای مربوط در این خصوص شفاف سازی نماید که آیا این شایعات صحت دارد یا خیر؟ امیدواریم که موارد فوق در حد شایعه باشد و ما اشتباه کرده باشیم و طی جوابیه ای که بانک ملی ارسال می کند برای مردم روشن شود که مشکلی در کار نیست.

برنج بی کیفیت بخری رئیس شعبه بانک ملی ایران در یکی از کشورهای همسایه می شوی!

اینگونه شایعات پیرامون بانک ملی ایران در حالی است که هفته گذشته محور تاکید رهبری و رئیس قوه قضائیه در خصوص بانکها بود.

اما سوال اساسی از مسئولین امر در بانک ملی ایران این است که چرا در شرایطی که مردم نیازمند وام های چند میلیونی هستند و رهبری بر سلامت کار بانکها تاکید می کنند، اجازه داده می شود که با بروز چنین شایعاتی با اعصاب و روان مردم و پرسنل بازی شود؛ می مانیم تا پاسخ بانک ملی ایران و نهادهای ناظر در خصوص شایعات مطرح شده داده شده و شفاف سازی برای تنویر افکار عمومی صورت گیرد.

از جمله دیگر اخباری که در گذشته مورد اعتراض و رنجش خاطر کارمندان بانک ملی ایران را فراهم کرده می توان ماجرای سانتافه و اخباری مثل " اهدای تسهیلات ویژه به مدیران بانک ملی دیگران چی" و " ضد انقلاب همینجا است، جای دیگری دنبالش نگردید" اشاره کرد.<<

به گزارش بولتن نیوز، حالا و در کمتر از دو هفته از انتشار خبر فوق نه تنها هیچ یک از مسئولین به خبر منتشره پاسخی نداده اند، بلکه خبردار شدیم یکی از اعضای هیئت خریدار برنج کذایی مورد اشاره در فوق ترفیع درجه گرفته و قرار است رئیس شعبه بانک ملی ایران در یکی از کشورهای همسایه بشود!

بانک ملی برنج شالیکاران