برگزیده ها
علی لاریجانی برای انتخابات مجلس ثبت نام نکرد/ بعید می‌دانم برای انتخابات مجلس ایده ائتلاف با حسن روحانی در ذهن لاریجانی باشد

احمدی نژاد کجاست؟

مازندمجلس: منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا و چهره نزدیک به علی لاریجانی، درباره پیام سیاسی حضور لاریجانی در تلویزیون به خبرنگار سیاسی منیبان گفت: نظر من درباره صحبت‌های او مثبت است و حیف است کشور خود را از این ظرفیت مهم سیاسی محروم کند. حتما در برنامه دیده‌اید که چقدر عاقلانه، عمیق و دقیق صحبت شد؟ این یک ظرفیت است و امیدوارم کشور درک کند که خود را از چه ظرفیتی محروم کرده است. من که افکار و اندیشه‌های او را می‌شناسم از صحبت لاریجانی لذت بردم اما اینکه دعوت او به تلویزیون و این صحبت‌ها پیام دارد را نمی‌دانم و ارزیابی و اطلاعاتی در اینباره ندارم.

او در ادامه در رابطه با احتمال حضور لاریجانی در انتخابات اظهار کرد: او برای انتخابات مجلس ثبت نام نکرد و اگر منظور شما از فضای سیاسی، بحث انتخابات مجلس است او کاندیدا نشد. ما‌علی‌رغم اختلاف سلایقی که در کشور داریم هرگز نمی‌توانیم نخبگان کشور را از ارائه خدمات به نظام محروم کنیم. ما باید ضمن احترام به همه اختلافات هم افزایی داشته باشیم یعنی اگر در اداره کشور با هم مشکل داریم نظرات خود را برای اداره بهتر کشور ارائه کنیم.

حقیقت‌پور درباره احتمال ائتلاف لاریجانی و روحانی در انتخابات آتی مجلس گفت: من فکر نمی‌کنم چنین ایده‌ای در ذهن لاریجانی باشد که بخواهد با کسی ائتلاف کند. لاریجانی دوستان را تشویق می‌کند که در انتخابات ثبت نام کنند و پای صندوق بیایند. دعوت به حضور در انتخابات هم برای این است که مردم ولی نعمت همه ما هستند و تعیین کننده خطوط نظام همین مردم‌اند. مجلس اگر هم در راس امور است به خاطر مردم است. اینکه او بخواهد یک لیست پنهانی داشته باشد اصلا اینطور نیست. در نهایت آرزوی موفقیت برای ملت دارم.

او در پایان با اشاره به جنگ غزه گفت: این روز‌ها یک تعجبی هم دارم که خیلی از افراد که باید صدای خو‌دشان را برای غزه خرج کنند ساکت‌اند؛ شما باید ببینید کدامیک از سران سیاسی پنهان شده‌اند احمدی نژاد کجاست؟

منصور حقیقت‌پور اصولگرایان انتخابات