برگزیده ها
هدف نهایی ما پیروزی نیست/ هدف حل مشکلات مردم است

باید تیم، شبکه و تشکیلات رسمی ایجاد کنیم و کار سیاسی ما نباید محدود به فصل انتخابات باشد.

مازندمجلس: غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، در همایش مجمع بیداری نیروهای انقلاب که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت:  ضرورت کار تشکیلاتی و سیاسی حقیقتی مهم است که پس از انقلاب اسلامی از حیث ایجاد تشکیلات سراسری کشوری به اندازه لازم رشد نکرده‌ا یم و در مقایسه با نهادهای امنیتی و دفاعی عقب هستیم که احتیاج به یک تحول و کار بیشتر داریم.

وی یادآور شد: در دهه ۶۰ مردم در حال و هوای انقلاب گویی زیر باران بهاری بودند، اما همیشه بهار نیست. ما غافل از این جهت شده‌ایم و باید تیم، شبکه و تشکیلات رسمی ایجاد کنیم و کار سیاسی ما نباید محدود به فصل انتخابات باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: وقتی عده‌ای وارد مجلس می‌شوند و دولتی تشکیل می‌شود، باید عده بیشتری برای پشتیانی از آن‌ها کمک کنند که از این جهات ضعیف هستیم.

وی تصریح کرد: ما هر جا توانسته‌ایم متحد باشیم، پیروز میدان بوده‌ایم اما اگر در کنار هم نبوده‌ایم، باخت دادیم. در انتخابات شورای شهر مشهد دوره قبلی ۶ فهرست انتخاباتی از نیروی انقلابی داده شد و با تفرقه از دستشان خارج شد.

حدادعادل گفت: اصل کار شورای انقلاب دعوت به وحدت است و معتقد به حزب خاص و تشکلات خاصی نیست و درب آن به روی نیروهای انقلاب باز است و متعلق به انقلاب اسلامی و وفادار به همه اصول و ارزش‌های مسلم انقلاب است.

وی ادامه داد: هر حزب و تشکیلاتی که انگیزه حقیقی‌اش افزایش کارایی نیروهای انقلاب است، درب شورای ائتلاف به روی آن باز است و می‌خواهیم از عملی که به ضرر جریان انقلاب است، پرهیز کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، ابراز کرد: هدف نهایی ما پیروزی نیست و هدف ما تلاش برای حل مشکلات مردم است. باید برای افزایش مشارکت بالا به دنبال مجلس انقلابی باشیم؛ مجلسی که در خدمت انقلاب باشد و مجلس باید به دور از شعارزدگی باشد و مجلس باید به حل مشکل گرانی‌ها، تورم و مسکن کمک کند.

وی با اشاره به برخی اقدامات مجلس انقلابی، گفت: مجلس معدل قابل قبولی دارد، قواره مجلس و بدنه مجلس، انقلابی و خدمتگزار است. مجلس دستاوردهای قبل توجهی داشته و قاعدتاً رئیس مجلس اشاره می‌کند و بنده هم به برخی از آنها اشاره می‌کنم. قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، قانون جوانی جمعیت، قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار، رتبه بندی معلمان و اصلاحات گوناگون در بیمه و بانکداری و قانون بودجه بخشی از کارنامه مجلس انقلابی یازدهم است.

حدادعادل تاکید کرد: ما کمک به دولت را وظیفه خود می‌دانیم و موفقیت دولت و مشکلات دولت را از خودمان می‌دانیم و خود را مستلزم به حمایت از دولت می‌دانیم. این حمایت به صورت نقد هم ممکن است، رخ دهد اما با انگیزه حمایت و رفع مشکل است گاهی رخ می‌دهد.

وی به برخی اقدامات مشترک دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: این توزیع کالا در بین دهک‌های محروم کشور و ۵ دهک بود که ۷ دهک شد. این توزیع کالابرگ الکترونیکی با نظم خوبی رخ داد، اما قبلاً با بی نظمی صورت گرفته بود. این اقدامات در فشارهای اقتصادی است و نمونه موفق همکاری دولت و مجلس است

حدادعادل اصولگرایان انتخابات