برگزیده ها
 به اصرار دوستان داوطلب انتخابات شدم/ مشارکت بالا مهمتر از انتخاب خودم است

نرخ بالای مشارکت از انتخاب اصلح مهمتر است

مازندمجلس: نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین عصر شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور و محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری برگزار شد.

نرخ بالای مشارکت از انتخاب اصلح مهمتر است

باهنر با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: رهبر انقلاب بر سلامت، رقابت و مشارکت در این دوره تاکید دارند مشارکت در این دوره برای ما بسیار مهم است و بالارفتن مشارکت مهمتر از نوع انتخاب است حتی می‌توان گفت مشارکت بالا از انتخاب اصلح هم مهمتر است و همه ما موظف هستیم که تلاش کنیم تا این افزایش مشارکت اتفاق بیفتد.

به اصرار دوستان داوطلب انتخابات مجلس شدم/ مشارکت بالا را مهمتر از انتخاب خودم می‌دانم

این فعال اصولگرا در مود نام نویسی خود برای حضور در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با محاسبات شخصی خودم، اصرار دوستان و افزایش مشارکت در این دوره حاضر شدم و اگر قرار باشد در حوزه انتخابیه تهران با نرخ مشارکت پایین اول شوم برایم مطلوب نیست اما مشارکت بالا را مهمتر از انتخاب خودم می‌دانم.

باهنر اضافه کرد: همه نهادها و جریانات سیاسی باید تلاش کنند تا مشارکت اوج بگیرد و از ۵۵ درصد عبور کند البته اگر مشارکت بالا رود و افراد اصلح هم انتخاب شوند این مطالبه بحق رهبری و مطلوب ماست.

رییس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با اشاره به ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی گفت: این روز مختص به مبارزه با امریکاست که امروز جنگ غزه را مدیریت می‌کند. این کشتار به گردن آمریکاست. این نذر «مرگ بر آمریکا» را ادامه دهید تا چهره پلید استکبار همچون گذشته رسوا شود.

محمدرضا باهنر انتخابات اصولگرایان