برگزیده ها
شما حتی حیف هستید، رئیس مجلسی باشید که قالیباف نایب رئیس آن باشد

برادر محسن ما شما را به عنوان همان آقا محسن فرمانده کل سپاه می‌دانسته و می‌دانیم. حیفمان می‌آید که شما را در چنین جلساتی برای اهداف سیاسی خرج کنند.

مازندمجلس: عوض حیدرپور، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی که در اختیار منیبان قرار داد خطاب به محسن رضایی نوشت:

روز پنج شنبه گذشته ۱۴۰۲/۰۸/۰۴ گروهی با تابلو «مبنا» در مرقد امام خمینی (ره) گردهم آمدند. عدد آنها ۴ هزار تا اعلام شد. گروه های مختلف در تایید و مخصوصا رد چنین حرکتی مطلب خیلی نوشتند اما نوشته من متمایز است. از حرف ها و جملات دیگران است. از جمله کسانیکه نوشته شده در این همایش انتخاباتی بودند از ۱۲۰ نفر از نمایندگان مجلس مثل آقای دکتر حدادعادل و محمدباقر قالیباف رییس محترم مجلس و آنچه برای ما رزمندگان دفاع مقدس بیش از همه به چشم آمد آمدن نام برادر محسن رضایی، فرمانده کل سپاه، در کنار شرکت کنندگان در این همایش بود.

ما در دفاع مقدس از عبارت برادر به طور عام به عنوان پیشوند در نام بردن رفقا و رزمندگان استفاده می کردیم. وقتی جمعی مخاطب بودند از عبارت برادران استفاده می شد. به کارگیری لفظ جمع برای مخاطبین در سخنرانی ها و جلسات توسط آقا محسن به شکل برادرها بود. آقا محسن اصرار هم داشت که بگوید برادرها. دانسته هم بکار می برد. وقتی می گفت برادرها اگر هرچند ده نفر هم در جلسه بودند به معنی چند نفر برای تعدادی کمتر از انگشتان دست بکار می رفت. یعنی آنهایی که مشخصا در نقش برادر برای او بودند مثلا قاسم، مرتضی، سیف الله، احمد، علی یعنی تعدادی کمتر از انگشتان دست. 

برادر محسن ما شما را به عنوان همان آقا محسن فرمانده کل سپاه می دانسته و می دانیم. حیفمان می آید که شما را در چنین جلساتی برای اهداف سیاسی خرج کنند. شما حتی حیف هستید که رئیس مجلسی باشید که آقای قالیباف نایب رئیس آن باشد تا چه برسد که بعضی ها رسانه ای کنند که شما را برای زدن باقر قالیباف به این جلسه دعوت کردند.

مستحضرید سه دور نماینده مجلس بودم و بر این باورم باتوجه به اینکه تماما آموخته های من در دفاع مقدس و سپاه بود و در کار تقیین و نظارت مهارت داشتم اما عقیده دارم حضرتعالی حیف هستید که وارد گود این چنینی شوید و مثلا اسم شما را در لیست تهران بنویسند و از شما بخواهند چنان بکنید یا فلان نکنید.

وضع موجود متاثر و محصول کارهای کسانی است که چنین جلسه ای را ترتیب داده اند و غصه می خورم که پنداشته اند آقا محسن بزرگ دفاع مقدس و فرمانده سپاهیانی که امام خمینی (ره) در وصف آنها گفتند اگر سپاه نبود کشور هم نبود اینگونه به میدان می آیند. به نظر من آنها باید جوابگوی وضع موجود باشند.

فرهنگ، زندگی، رفاه مردم و توسعه کشور و آنچه مایه بالندگی ما است و در ۴۴ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود با کارهای اینهایی که شما را به این جلسه خواندند به شدت آسیب دیده است.

من به عنوان یک رزمنده به آنچه در دفاع مقدس داشتیم عشق می ورزم و دلم نمی خواهد آن فراز دفاع مقدس که نام محسن رضایی در بالای آن می درخشد در عرصه ای این چنین حقیر آسیب ببیند.

عوض حیدرپور محسن رضایی انتخابات اصولگرایان