مازندمجلس: «محمدحسن آصفری»، نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: «در حوزه تبلیغات انتخاباتی هر چقدر به سمت تبلیغات رسانهای و تبلیغات در رادیو و تلویزیون برویم، بسیار مؤثر است و جلوی ریخت و پاشها و هزینههای کلان انتخاباتی را میگیرد. البته طبق گفته رییس سازمان صدا سیما، در این دوره قرار است ۲۰۰ کانال انتخابات به تعداد حوزههای انتخابیه در نظر گرفته شود تا نامزدها از طریق آنتن تلویزیون بتوانند تبلیغ و برنامههای خود را ارائه دهند. هر چقدر به سمت هوشمندسازی و رسانهای شدن تبلیغات انتخاباتی برویم، هزینههای تبلیغات انتخابات کاهش پیدا میکند، اما اگر این فضا در رسانه برای نامزدهای انتخاباتی وجود نداشته باشد، قاعدتاً هزینههای تبلیغات انتخاباتی نامزدها کف و سقف مشخصی نخواهد داشت.
مردم دیگر فقط به عملکرد و ایدههای نامزدهای انتخابات برای رفع مشکلات کشور توجه میکنند و بر این اساس نامزدهای انتخابات نباید به دنبال ریخت و پاش و هزینههای گزاف انتخاباتی باشند، چرا که دوران سُفره انداختنهای انتخاباتی گذشته است و مردم به این بساط توجهی نمیکنند.