برگزیده ها
دولت، کاندیدایی در انتخابات ندارد

دولت خودش را موظف می‌داند ‌انتخابات را با ‌مشارکت‌‌ بالا، ر‌قابتی و کاملاً امن‌ ‌برگزار کند چرا که این انتخا‌بات جلوه دیگری از مردم‌سالاری دینی را به نمایش خواهد گذاشت.

مازندمجلس: پایان‌بخش سفر دو روزه آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان کردستان نشست خبری در جمع رسانه‌های استان کردستان بود تا ضمن تشریح مصوبات این سفر، به سؤالات خبرنگاران در حوزه‌های مختلف پاسخ دهد.

دولت در ‌انتخابات کاندیدایی نخواهد داشت

رئیس جمهور در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات 1402 و ترسیم راهبردهای چهارگانه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت؛ دولت چه اقداماتی در این زمینه انجام خواهد داد، تأکید کرد: ‌دولت خودش را موظف می‌داند ‌انتخابات را با ‌مشارکت‌‌ بالا، ر‌قابتی و کاملاً امن‌ ‌برگزار کند چرا که  این انتخا‌بات جلوه دیگری از مردم‌سالاری دینی را به نمایش خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران تمام نهادها با رأی مر‌دم شکل گرفته است و حقیقتاً دموکراسی واقعی را در جمهوری اسلامی می‌توان مشاهده کرد، گفت: همان طور که امام راحل فرمودند "میزان رأی مردم است"، قطعا  رأی مردم برای ما مهم است و مانند امام راحل که حقیقتاً به مردم باور‌ داشتند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز ‌به مردم باور عمیق دارند، این مهم سرلوحه دولت قرار دارد.

رئیس جمهور با تأکید بر تلاش دولت سیزدهم برای "مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت" در انتخابات خاطرنشان کرد: بنا دا‌ریم با همه توان انتخاباتی کاملاً مشارکتی برگزار کنیم‌ و ‌حتماً کاندیدایی در این انتخابات نخواهیم داشت، اما از جریان مشارکت بالای مردمی حمایت خواهیم کرد.

دولت رئیسی انتخابات