برگزیده ها
«قالیباف» یا «آقاتهرانی» کدام لیدر اصولگرایان در تهران می‌شود؟

مازندمجلس: «با توجه به اختلافات و سهم‌خواهی‌هایی که در اردوگاه اصولگرایان به‌وجود آمده در مجموع می‌توان گفت که در انتخابات پیش‌رو چشم‌اندازی برای وحدت میان طیف قالیباف و جبهه پایداری نمی‌توان متصور بود؛ چرا که وحدت این دو طیف بنا بر تجربه سال ۱۳۹۸، بسیار شکننده است و از همان ماه‌های ابتدایی مجلس یازدهم، دو طرف در حال تسویه حساب با یکدیگرند.

و حالا نیز پس از حدود ۴ سال درگیری در مجلس و قدرت گرفتن پایداری‌چی‌ها احتمال همان وحدت شکننده هم نمی‌تواند به واقعیت بپیوندد؛ مگر آنکه ریش‌سفیدی قدرتمندی میان طرف‌ها انجام شود. خبرآنلاین در این مورد نوشت: اما اگر فرض را بر رسیدن به لیست واحد بین همه طیف های اصولگرا بگذاریم، در نهایت بازهم دعوا بر سر سهم هر طیف از لیست نهایی و مهمتر از همه بر سر سرلیست خواهد بود.

در این نقطه می توان متصور شد که درگیری ها شدت بیشتری بگیرد، خاصه آنکه پایداری ها ریاست مجلس آینده را فقط برای آقاتهرانی می خواهند و برای قالیباف هم حفظ کرسی ریاست مجلس آینده حیثیتی است و نمی خواهد بدون اطمینان از داشتن صندلی ریاست خود را درگیر انتخابات مجلس کند. اما آیا قالیباف و آقاتهرانی در جدال بر سر صدرنشینی در لیست واحد اصولگرایان تنها خواهند بود یا چهره هایی دیگر نیز می توانند کاندیدای نشستن در صدر لیست واحد اصولگرایان باشند؟»

قالیباف آقاتهرانی انتخابات