برگزیده ها
 بازداشت مسئول دفتر نماینده شمالی

مسئول دفتر نماینده مرکز استان بازداشت شد

مازندمجلس: جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا با تائید بازداشت مسئول دفترش گفت: مسئول دفترم بازداشت موقت بوده که با قرار وثیقه آزاد شده است.  وی با تاکید بر اینکه من در جریان مکاتبات مسئول دفترم بودم و تخلفی از سوی وی صورت نگرفت، افزود: مکاتباتی را مسئول دفترم داشته که مثلا این پول را به فلان هیئت و یا مدرسه بدهید و من در جریان بودم. اینها جرم نیست و در راستای ایفای وظیفه نمایندگی است.

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه از دفترم مکاتباتی با وزارت ورزش و جوانان برای پرداخت پول به یک جا انجام شد، تصریح کرد: اگر یک فرد خائنی در وزارت ورزش و جوانان پیدا شود که پول را به حساب هیئت واریز نکند و برای خودش بردارد، چه ربطی به ما و دفتر ما دارد. این یک مساله عادی است.

وی افزود: مثلا یک فرد ۲۰ میلیون پول می خواهد وی را به کمیته امداد یا جای دیگر معرفی می کنند تا یک میلیون به وی بدهند. اینها که اختلاس نیست. 

اخیرا برخی رسانه ها از بازداشت مسئول دفتر کوچکی نژاد در پی جعل امضا و مهر این نماینده مجلس، به دستور رئیس کل دادگستری استان گیلان خبر دادند.   در این خبر آمده بود که این مسئول دفتر، از امضا و مهر نماینده رشت در اسنادی به منظور اختلاس و کسب مال نامشروع استفاده کرده است.

جبار کوچکی نژاد بازداشت