برگزیده ها
منوچهر متکی در ساری؛ با فهرست مستقل شورای وحدت به میدان انتخابات می‌رویم

اگر شرایط برعکس شد، یعنی اصلاح طلبان حضور جدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی آینده پیدا کردند، همه باید مشارکت جدی در نهایی کردن فهرست شورای وحدت داشته باشند،

مازندمجلس: رییس اجرایی شورای وحدت کشور و وزیر امور خارجه سابق با اظهار این‌که با فهرست وارد عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم شد، گفت: اکنون این شورا در استان های کشور آرایش انتخاباتی گرفته است.

منوچهر متکی شامگاه ۱۸ آبان ماه در جمع اعضای شورای وحدت در مازندران در دانشگاه آزاد ساری اظهار کرد: در مرحله دوم انتخاب وزرای دولت است که شورای وحدت همکاری جدی با منتخب مجلس  دنبال می‌کند.

وی افزود: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد نظر شورای وحدت تا پایان آذرماه، ساماندهی و اعلام نهایی می‌رسند و با فهرست مستقل شورای وحدت به میدان انتخابات می‌رویم.

متکی توضیح داد: البته رسیدن به فهرست نهایی بستگی به شرایط دارد یعنی اگر اصلاح طلبان همانند انتخابات ریاست جمهوری وارد عرصه نشوند، معتقدیم که رقابت بین اصولگرایان سبب افزایش مشارکت می‌شود.

رییس اجرایی شورای وحدت کشور با بیان اینکه اگر شرایط برعکس شد، یعنی اصلاح طلبان حضور جدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی آینده پیدا کردند، همه باید مشارکت جدی در نهایی کردن فهرست شورای وحدت داشته باشند، اظهار کرد: احزاب ترغیب کنندگان در انتخابات هستند، حزبی که مجوز می‌گیرد برای حضور در صحنه سیاسی است و اگر اصلاح طلبان به شرط وارد عرصه شوند باید تصمیم گیری جدی برای آنان شود.

این فعال سیاسی با بیان این که در دولت قبلی در انتخابات مشارکت زیر ۵۰ درصد رسیدیم و این به دلیل عملکرد دولت گذشته بوده است، بیان کرد: رضایتمندی مردم از دولت عامل مشارکت در صحنه سیاسی و انتخابات می‌شود.

منوچهر متکی: شورای وحدت در استان‌های کشور آرایش انتخاباتی گرفته است
متکی در بخش دیگری به مقاومت و ایستادگی مردم غزه و گروه‌های جهادی حماس اشاره کرد و افزود: امیدواریم طی روزهای آینده، شکست روایتی را با آتش بس و یا نرسیدن ارتش اسرائیل به اهداف زمینی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: اکنون رزمندگان بیشماری در غزه حضور دارند و این نگرانی جدی رژیم صهیونسیتی اسرائیل است.

"حجت الاسلام  شفیعی" رییس شورای وحدت استان مازندران نیز در این نشست، انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی را متفاوت از گذشته دانست و گفت:  اکنون نوک پیکان دشمنان به سمت نظام جمهوری اسلامی ایران به مراتب تیزتر شده است.

وی با اظهار این که کاهش مشارکت مردم در عرصه سیاسی انتخابات مجلس شورای اسلامی هدف‌گذاری جدی از سوی دشمنان است، ادامه داد: همه باید در جمهوری اسلامی ایران به شکلی حرکت کنیم که بی‌اعتمادی بین نسلی بوجود نیاید.

منوچهر متکی: شورای وحدت در استان‌های کشور آرایش انتخاباتی گرفته است
وی رای حداکثری را هدف اصلی فعالیت شورای وحدت عنوان کرد و گفت: اگر چه بعضی‌ گلایه‌ها وجود دارند، اما انتخابات با حضور و مشارکت حداکثری مردم تمام دشمنی‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با توضیح این نکته که صد البته نگاه شورای وحدت استفاده از نیروهای انقلابی در مدیریت کشور است، بیان کرد: مردم همواره سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران و تصمیم گیری نهایی را در راهبرد مدیریتی می‌گیرند.

وی به مشارکت ۶۰ درصدی مردم مازندران در انتخابات رییس جمهور گذشته اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی آینده برای مردم بسیار مهم است، چراکه نمایندگان فعلی در حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی به درستی عمل نکردند.

منوچهر متکی: شورای وحدت در استان‌های کشور آرایش انتخاباتی گرفته است
حجت‌الاسلام شفیعی حضور نخبگان دینی، مذهبی و علمی مازندران در شورای وحدت استان را مطلوب توصیف کرد و گفت: اگر رییس جمهور به نیروهای ارزشی و انقلابی عضو شورای وحدت اهتمام ویژه داشت، به طور یقین چالش‌های امروز کشور به مراتب کمتر بوده است. در حالی امروز با مشکلات مواجه هستیم که مسببان در دولت گذشته همچنان در کشور پست‌های مدیریتی دارند .

"محمدی نوری"،  معاون امور استان‌های شورای وحدت با بیان این که شورای وحدت کشور بزرگترین شبکه حزبی و سیاسی است که ۴۸ نفر از اصولگرایان در بدنه شورای عالی وحدت هستند، گفت:

مازنی‌ها بیشتر از همه در عرصه‌های سیاسی مشارکت دارند اما کمتر در پست‌های مدیریتی به‌کارگیری می‌شوند.

منوچهر متکی: شورای وحدت در استان‌های کشور آرایش انتخاباتی گرفته است
به گفته محمدی نوری، اجماع مبنای حل و فصل اختلافات سیاسی است و اندیشه و آزادی بیان همواره وجود دارد، نظام جمهوری اسلامی ایران اجازه حرف زدن به احزاب را می‌دهد اما هنوز مردم به باور قدرت احزاب سیاسی در مدیریت کشور نرسیدند.

نوری یادآور شد: سهم مازندران در مدیریت دولت سیزدهم کم است و از فرصت‌های نیروهای ارزشی استان کمتر بهره برداری شده است.

منوچهر متکی: شورای وحدت در استان‌های کشور آرایش انتخاباتی گرفته است
وی ادامه داد: عشق به کار در نظام جمهوری اسلامی ایران عامل گسترش فعالیت‌های شورای وحدت در استان‌های کشور است.

منوچهر متکی شورای وحدت ساری