برگزیده ها
ثبت نام ۲۲ نفر برای انتخابات خبرگان رهبری در استان مازندران/ از لائینی تا لاریجانی

ثبت نام ۵ داوطلب به ازای هر کرسی مجلس خبرگان در مازندران

مازندمجلس: محمدعلی نوبخت فرماندار ساری شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان وقت امروز ۲۲ نفر برای برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای استان مازندران ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رعایت مر قانون، عدالت و انصاف در انتخابات پیشرو مدنظر ما است و در این مسیر، حضور پرشور مردم حمایت از نظام و حمایت از ولایت فقیه است و اعتقاد ما بر این است که این حضور حداکثری دشمنان نظام اسلامی را ناامید خواهد کرد اظهار کرد: مشی ما در انتخابات تبیین عملی چهار کلیدواژه مدنظر رهبری معظم با محوریت قانون مداری و تحقق اصل بی طرفی است. ‎

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه استان مازندران در ادامه با اشاره به اینکه برای برگزاری یک انتخابات قانونمند باید مجریان و ناظران در بی طرفی کامل این انتخابات را برگزار کنند، افزود: ما نیز در انتخابات پیشرو تابع محض قانونیم و اجازه سو استفاده به احدی و یا جریانی را نخواهیم داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: همگی باید با همدلی، همراهی و هماهنگی درجهت تحقق مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم کوشا باشیم.

شایان ذکر است آیت الله آملی لاریجانی که ریاست مجمع تشخیص مصلحت را برعهده دارد و همچنین آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران از چهره های شاخص ثبت نامی می باشند.


لازم به ذکر است انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتخابات خبرگان مازندران