برگزیده ها
2 هزار نامزد اصلاح‌طلب تأییدصلاحیت شدند

هر جریان سیاسی باید برای پرشور شدن انتخابات فعال باشد و برای نیل به این مقصود تلاش کند.

مازندمجلس: انتخابات مجلس وضعیت پیچیده ای پیدا کرده است، در حالیکه همه بر لزوم شکل گیری مشارکت حداکثری در انتخابات سخن می گویند اما نشانه های آن در فضای سیاسی کشور دیده نمی شود.

حبیب الله بور بور در گفتگو با نامه نیوز درباره شکل گیری فضای انتخاباتی در کشور گفت: همه گروه های سیاسی باید در این عرصه فعال باشند تا شاهد انتخابات پرشوری باشیم. متأسفانه دوستانه اصلاح طلب قواعد بازی را رعایت نمی کنند. آنها هر بار احساس کنند رأی می آورند فعالانه به صحنه می آیند اما اگر شکست بخورند یا فضا را به نفع خود ندانند به بدبین کردن مردم روی می آورند و رقابتی بودن انتخابات را زیر سئوال می برند.

وی با بیان اینکه 2هزار نامزد اصلاح‌طلب تأییدصلاحیت شدند، افزود: اگر اصلاح طلبان مدعی هستند که پایگاه اجتماعی دارند، از مردم دعوت کنند که به این نامزدها رأی دهند. شاید بگویند تعداد نامزدهای تأییدصلاحیت شده در جریان اصولگرا بیشتر است اما این وضعیت بیشتر به نفع جریان اصلاحات است چون بهتر می توانند سبد رأی شان را مدیریت و از تقسیم آرا جلوگیری کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به ردصلاحیت شدن برخی نمایندگان مجلس یازدهم، یادآور شد: برخی مواقع تصمیماتی درباره صلاحیت نمایندگان موجود می گیرند و بعد نیز اصلاح می شود اما همین مسئله سبب دلخوری می شود و نگرانی ایجاد می کند که چرا همان ابتدا دقت لازم صورت نگرفت. بالاخره هر انسانی آبرو دارد و آبروی مسلمان باید حفظ شود.

بور بور گفت: هر جریان سیاسی باید برای پرشور شدن انتخابات فعال باشد و برای نیل به این مقصود تلاش کند. در مجموع به نظر می آید با توجه به تحولات بین المللی انتخابات پرشوری را در پیش داشته باشیم.

حبیب الله بور بور اصولگرایان انتخابات