برگزیده ها
 رقابتی بین قالیباف و رئیسی نیست/ نباید اسیر شوآف اصلاح‌طلبان شد

مطمئن باشید اصلاح طلبان لیست می‌دهند چون تنها جایی که می‌توانند در قدرت باشند، مجلس است بنابراین حتما وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

مازندمجلس: اصلاح طلبان در ادامه سناریوی چندلایه انتخاباتی شان سعی دارند بین گرایش های اصولگرا فاصله بیاندازند. اخیرا حسین مرعشی اعلام کرد «رقابت مجلس بین قالیباف و رییسی است». این در حالی است که رییسی گفته از هیچ لیستی حمایت نمی‌کند.

احمد بخشایش اردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره تلاش اصلاح‌طلبان برای القای کنارماندن از صحنه انتخابات گفت: این صحبت های اصلاح طلبان که «ما نیستیم»، شوآف است تا تأیید بیشتری از شورای نگهبان بگیرند. این نوع صحبت ها قطعا باعث اختلاف بین اصولگرایان نمی شود.

وی افزود: مطمئن باشید اصلاح طلبان لیست می‌دهند چون تنها جایی که می توانند در قدرت باشند، مجلس است بنابراین حتما وارد عرصه انتخابات می شوند. اگر آنها بتوانند مثل مجلس دهم شبکه های فارسی زبان خارج از کشور را پشت خود بیاورند و با حرف های هیجانی مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند، شانس شان افزایش پیدا می کند.

این نماینده ادوار مجلس درباره القای رقابت بین جریان قالیباف و رئیسی در انتخابات مجلس توسط اصلاح طلبان یادآور شد: هیچ رقابتی بین آنها نمی بینم. هرچند شورای وحدت، شورای ائتلاف و پایداری هم اکنون با هم رقابت دارند اما به محض آنکه فهرست تأییدصلاحیت شدگان اعلام شود هر سه گروه با هم متحد می شوند و یک لیست می دهند.

احمد بخشایش اردستانی